Spring naar bijdragen

Project TorchGlory! Door FreedomfigthterNL & Be4chris


be4chris

Aanbevolen berichten

Update!

 

- Put des Levens

  • 8 beacons die aan en uit kunnen worden gezet
  • Deuren kunnen open en dicht
  • Bestaat uit iron, marble, wood en birch leaves

- Tuin afgemaakt

  • Gele en rode bloemen
  • lantaarnpalen

- begin Opslagplaats

  • Voor volgende update
  • Licht, opslagplaatsen en nog veel meer wordt geautomatiseerd

Pics or it didnt happen

 

FLlC64D.jpg

KJ7dD3a.jpgKxnS7pj.jpgPk19oXT.jpgwZ2rkC7.jpghXCWqSv.jpggoJFxtz.png

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die nog iets meer anti noob wordt dan kan dit project een warp hebben. Zorg dus dat noobs niet uit het warp gebied kunnen en zet signs neer hoe ze weg kunnen bij de warp spawn. Ook alvast voor een stukje in de wiki zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik had zonet even een ideetje bedacht om de tuin wat te pimpen misschien...

Ik ben op dit moment heel erg met krachtbronnen bezig, en maak er dan ook veel op de games server in creative. Nu weet ik dat jullie de put des levens hebben die ook beacons gebruikt, maar ik dacht een soort van tempel te maken achter te tuin. Het is een opbouwende beacon piramide, die bestaat uit vele materiale die jullie zelf kunnen kiezen. Ik zal morgen of op een andere dag even als jullie willen mijn ontwerpen laten zien ervoor. Hoop dat jullie het gaan doen en ik denk dat jullie al moeten sparen voor die 1000 coins (warp)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik had zonet even een ideetje bedacht om de tuin wat te pimpen misschien...

Ik ben op dit moment heel erg met krachtbronnen bezig, en maak er dan ook veel op de games server in creative. Nu weet ik dat jullie de put des levens hebben die ook beacons gebruikt, maar ik dacht een soort van tempel te maken achter te tuin. Het is een opbouwende beacon piramide, die bestaat uit vele materiale die jullie zelf kunnen kiezen. Ik zal morgen of op een andere dag even als jullie willen mijn ontwerpen laten zien ervoor. Hoop dat jullie het gaan doen en ik denk dat jullie al moeten sparen voor die 1000 coins (warp)

 

ik zou wel een keertje willen, lijkt me een gaaf idee. Geld is geen probleem :) 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou wel een keertje willen, lijkt me een gaaf idee. Geld is geen probleem :)

we moeten dan wel kijken wanneer ik je het kan laten zien. Ik heb al een grote gemaakt maar die is niet helemaal gelukt, kan je wel gebruiken als voorbeeld, maar ben nu bezig met de echte. Ik heb de onderste drie al af moet de vierde nog maken samen met de rest die erop rust en het overlapt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...