Spring naar bijdragen

Treetop drop


Rambo

Aanbevolen berichten

Treetop city bestaat over 2 dagen 2 maanden, en ik wil een bedankje geven aan degenen die mij hebben geholpen, daarom wil ik een drop party houden. Dit zal een ander soort drop worden dan je meestal ziet, namelijk met tickets. Die tickets zijn written books, en daarmee kun je een prijs ophalen. Er worden onder andere verloot:

Een horse

Een boomhut

Veel horse armor

En meer.

Je kan ons ook sponsoren, je naam of project zal dan in dit topic en onder aan de tickets worden neergezet. Als je ons sponsort geef jij ons spullen die we gaan droppen, dit mag van alles zijn. En jij krijgt reclame van ons. De datum van de drop is 20/09/2013 dat is over precies 10 dagen. Meer info volgt.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe de prijzen: (dit bericht zal blijven updaten)

1 boomhut

2 paarden

1 wither skull (waarschijnlijk)

1 dia horse armor

5 iron horse armor

10 gold horse armor

10 diamonds

Veel zadels

Nog wat enchanted books

Verder nog wat minder waardevol stuff, dit wordt gewoon op de traditionele manier gedaan..

Sponsor stuff komt hier onder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let op! Locatie is toch bij treetop city, dit vind ik uiteindelijk leuker. Nog maar 5 dagen, dus even een paar regels:

Geen /dis

Gooi niet met rotzooi

Niet vliegen, behalve als je toestemming hebt

Mocht een van deze regels overtreden worden, dan zal de drop gepauzeerd worden.

Als je je afvraagt hoe je daar moet komen, ik zal in de chat een bericht plaatsen wie wil komen, dit zal ik 5 minuten lang blijven vragen, daarna zal de drop beginnen. De precieze tijd wordt nog bekent gemaakt, maar de drop is waarschijnlijk 's avonds. Ik hoop dat er veel mensen komen. Sponsors tot nu toe:

sparaat, maker van Upover

Casbrother, maker van de vredesboom

Rambo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag is dus de drop, en om het te vieren is er het hele weekend 50% korting op alle boomhutten. Dit geldt OOK voor paarden, maar alleen als je inwoner van de stad bent. Veel plezier bij de drop. Als je nog wilt sponsoren message me dan ingame of PM me.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...