Spring naar bijdragen

Mijn vuurwerk collectie :D


Tyfoon123

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een pakketje vanuit Polen gekregen.

Daar zat in..... vuurwerk  :ph34r:

Ik heb al wat aangestoken, het zijn echte knallers!

Hier nog een paar foto's van mijn collectie (:

 

oa5wnQR.jpgCw5jBHh.jpg8ATTttN.jpg

 

 

Inhoud:

35 pakken nitraten (Colour Salute) horen bij de catogorie zwaardere nitraten.

4 pakjes Cobra 6

2 pakjes Cobra 7

1 pakje BOMB BON

1 pakje Explosive II

10 pakjes Piccolo Corsair (Poolse strijkers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, van mijn moeder MOEST ik wat afsteken, toch maar gedaan...

Hele harde knal ;p. Ik had wel de schrik want ik dacht dat mensen de politie gingen bellen door geluidsoverlast of vuurwerk.

Daarna had ik het pakketje goed verstopt stel dat de politie komt, dan kunnen ze het niet kunnen vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Notynotyboy hahah, lol nu al met vuurwerk bezig zijn. Moet er nog ff niet aan denken, dan wil ik ook. grrr. Achaj nog 3 maandjes en dan is het zover, :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Notynotyboy hahah, lol nu al met vuurwerk bezig zijn. Moet er nog ff niet aan denken, dan wil ik ook. grrr. Achaj nog 3 maandjes en dan is het zover, :ph34r:

 

Tuurlijk Sinterklaas en Kerst staan voor de deur dus ook Nieuwjaar ;) wij zijn er nu ook al weer mee bezig  :lol: Cobra 6jes  :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou je wel je vingers heel? Zo'n geintje lijkt leuk, maar als het fout gaat...

Nee nee Jaari, je begrijpt me volgens mij verkeerd (; Aluminium poeder is opzich zelf niet explosief, behalve als je het mengt.

Ik weet het, veiligheid voorop, vooral met het maken van aluminium poeder. Daarbij draag ik een mondkapje voor dat aluminium poeder dat de lucht in zweeft tijdens het maken ervan. Als je flashpoeder gewoon los op de tafel aansteekt ontbrandt het tot een hoopje rook maar als je het in een buisje stopt staat het onder druk waardoor er een harde knal ontstaat. Ik weet het precies veilig te maken en het toevoegen ervan, geen reden tot gevaar (; Daarbij vind ik het leuk en interresant om het te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...