Spring naar bijdragen

Grootste Weggiveaway ooit! (Van alles)


Gast

Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters,

 

Zoals sommige van jullie al weten ben ik al een tijdje bezig met mijn eigen server, Ik ga deze launchen in de herfst vakantie. Ik zou dus weinig tijd hebben om op torchcraft te kunnen gaan. Daarom deze giveaway, elke dag om 19:30 (behalve op dinsdagen dan wordt het 20:45) Geef ik 1 giveaway:

De bedoeling is dat iedereen die mee wilt doen aan ALLE giveaways(je gaat aan alles meedoen en kan meerdere dingen winnen!) een mail naar mij ingame sturen! /mail send O_o_Fadi_o_O Giveaway! ben je later met deze topic lezen en is het al begonnen? stuur gewoon dezelfde mail en je kan vanaf die dag erna meedoen!

 

Dit zijn de 32 dagen van giveaways:

Dag 1: Iron boots, Iron, leggings, Iron, chestplate, iron helmet, 20 iron

Dag 2: 22 speed potions

Dag 3: ongeveer 18/19 stacks Redstone

Dag 4: 21 invisibility potions

Dag 5: 21 stacks nether warts

Dag 6: 14 cakes, 4 1/2 stack potatoes

Dag 7: 43 stacks glass panes

Dag 8: 13 1/2 stack gravel

Dag 9: 22 instant health potions.

Dag 10: 2 1/2 stack coal ore, 10 1/2 stack coal ore

Dag 11: 21 strength potions.

Dag 12: 15 poison potions, 11 slowness potions.

Dag 13: 6 firerisitiance potions, 4 nightvision potions, Bow power 4, bow power 1, 99 arrows

Dag 14: 1 stack blaze rods, 6 1/2 stack rotten flesh, 4 stacks rails

Dag 15: 35 random tools

Dag 16: 13 random armor items

Dag 17: double-chest vol met random stuff

Dag 18: double-chest vol met random stuff

Dag 19: chest vol met random stuff

Dag 20: double-chest vol met random stuff

Dag 21: double-chest vol met random stuff

Dag 22: 1 1/2 chest vol met random stuff

Dag 23: double-chest vol met random stuff

Dag 24: $750

Dag 25: chest vol met random stuff

Dag 26: chest vol met random stuff

Dag 27: chest vol met random stuff

Dag 28: Blaze Spawner

Dag 29: groot landhuis (wil je het zien vraag het als je mee een keer in-game ziet)

Dag 30: gebied met 100-250 villagers+iron gollem-farm  (wil je het zien vraag het als je mee een keer in-game ziet)

Dag 31: HOOFDPRIJS: Groot gebied van ong 125 bij 125 blocks met alles erop en eraan. (wil je het zien vraag het als je mee een keer in-game ziet)

 

De chesten waar random stuff in zit en spullen in zitten die je niet wilt kan je er in laten zitten deze worden op 3 dagen na de Hoofdprijs in een onbebouwde chunks worden neergezet (dat ik geclaimd heb) Ik zal dan aftellen en /abandonclaim doen en dan kunnen de mensen die er dan zijn alle spullen die overgebleven zijn uit de chest pakken: Volgt later meer informatie over.

Winnaars worden automatisch met een randopm selector gekozen!

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

midrag

maar ik heb nog een opmerking: moet het echt zo laat?

Op dat tijdstip laat ik een random een winnaar kiezen. Als die persoon er dan niet is kan hij/zij de prijs alsnog later inhalen dus als jij bijvoorbeeld iets wint en je bent er die avond niet stuur ik een mailtje naar je dat je de prijs kan komen ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

midragOp dat tijdstip laat ik een random een winnaar kiezen. Als die persoon er dan niet is kan hij/zij de prijs alsnog later inhalen dus als jij bijvoorbeeld iets wint en je bent er die avond niet stuur ik een mailtje naar je dat je de prijs kan komen ophalen.

oh dus je kan alleen winnen als je ervoor hebt ingeschreven en je hoeft er niet perse bij te zijn? Als dat zo is heb ik geluk omdat dat de pc van ons bij mijn vader op zijn werk is (btw het is eigenlijk een laptop).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh dus je kan alleen winnen als je ervoor hebt ingeschreven en je hoeft er niet perse bij te zijn? Als dat zo is heb ik geluk omdat dat de pc van ons bij mijn vader op zijn werk is (btw het is eigenlijk een laptop).

Jep,

Alleen inschrijven kan ja, altijd wel handig om er bij te zijn maar dat is niet hoognodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep,

Alleen inschrijven kan ja, altijd wel handig om er bij te zijn maar dat is niet hoognodig.

Nog een vraagje: (sorry als je een beetje ondervuur met vragen, ik wil namelijk sommige dingen zeker weten) kan je als je wilt als je wint je prijs zeg maar "bewaren" om dan te zorgen dat je een wat grotere prijs kan krijgen? Bijv. Ik wil heel graag dat huis, en ik heb al het een en ander gewonnen, mag ik dat dan inwisselen voor dat huis? Want ik ben nog steeds dakloos...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een vraagje: (sorry als je een beetje ondervuur met vragen, ik wil namelijk sommige dingen zeker weten) kan je als je wilt als je wint je prijs zeg maar "bewaren" om dan te zorgen dat je een wat grotere prijs kan krijgen? Bijv. Ik wil heel graag dat huis, en ik heb al het een en ander gewonnen, mag ik dat dan inwisselen voor dat huis? Want ik ben nog steeds dakloos...

Je kan meer dan 1 ding winnen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikke wil me inschrijven

ik schrijf me in ookal weet niet waar dat moet

Wie heeft er vandaag gewonnen?

Vandaag heeft gewonnen: Wesley160

Ruben en Juhn jullie doen vanaf morgen weer mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...