Jonko1991 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 1. Inleiding. 2. Het theater. 3. Buiten het theater.4. Binnen de muren. 5. Het noorden 6. Prijsvraag!7. Slot. 1. Inleiding Dit project is 3 a 4 maanden geleden van start gegaan door mij (jonko) en basserbas. Ik heb helaas geen foto's van het tot stand komen van het project, excuses hiervoor. Dus probeer ik het hierbij maar zo goed mogelijk te verwoorden. Een paar maanden geleden zijn Basser en ik dus begonnen met het project. Toen we begonnen hadden we nog geen flauw idee wat en waar we zouden gaan bouwen. Het eerste wat we dus moesten gaan doen was een stuk grond zoeken, we zochten naar een biome waar veel sneeuw lag en nog het liefst iets in de bergen. We hadden allebei wel meerdere biomes gevonden die oke waren, maar niet perfect. Na ongeveer een kwartier zoeken kwam ik met een biome, die totaal anders was dan we voor ogen hadden. De plek was vrij onaangetast en rondom heen waren er weinig andere huisjes te bekennen, perfect dacht ik zo. Basser die vond het niet niet helemaal perfect maar het kon er mee door volgens hem. Als ik een foto had ervan dan had ik jullie die graag laten zien, helaas. dan maar met woorden.. In het noorden had ik de zee liggen. In het oosten lag een woestijn. In het zuiden lag een swamp. In het westen lagen een paar heuveltjes bedekt met sneeuw, en in het midden stond 1 grote berg/heuvel. Ik hoop dat jullie er iets bij voor kunnen stellen. 2. het theater Toen moesten we dus met een idee komen wat we gingen bouwen... Dat bleek een stuk moeilijker te zijn dan we hadden gehoopt. dus besloten we om maar eerst alle bomen die er stonden om te gaan hakken. Een half uur later hadden we grotendeels alle bomen weg gehakt, en hadden we een grond van ongeveer 90x90. Toen kwam 1 van ons met het idee om een amfitheater te gaan bouwen. Het stuk grond was er niet helemaal geschikt voor maar we waren er allebei over eens, We gaan een amfitheater bouwen! Voor de mensen die niet weten wat een amfitheater is, zie afbeelding. Helaas was Bas op dat moment ook nog druk bezig met een ander project (Asgard) dus daar ging hij eerst volop mee verder, toen ben ik maar zelf begonnen met de basis te leggen voor het amfitheater. Ik had helaas geen voorbeeld die ik kon gebruiken, dus moest ik alles maar improviseren. Die zelfde nacht nog heb ik de hele buitenste ring gebouwd en een groot deel van de tribunes. Alleen was het dus nu totaal geen amfitheater meer, Het was nu meer een circle van 90x90 en ongeveer 30 blok hoog hoog xD Uiteindelijk had bas het gewoon te druk met z'n eigen project, en had die gewoon te weinig tijd om me te helpen. (Want hij had natuurlijk ook nog z'n functie als mod.) Het is is je vergeven Dit weerhield mij natuurlijk niet ervan om het project af te maken. Uiteindelijk heb ik ongeveer 2 weken over de buitekant gedaan en nog eens 2 weken voor de binnenkant. Dit was het resultaat, dus zoals je ziet lijkt het totaal niet meer op een amfitheater, dus is het nu gewoon een theater xDen als je benieuwd bent naar de inrichting moet je maar een keer langs komen Maar goed, dan staat je theater er, wat nu..? 3. buiten het theater Je wilt natuurlijk niet dat users te dicht tegen je project gaan bouwen... Dus wat doe je dan? Dan bouw je een muur om je project heen! Goed dat was dus het eerst volgende waar aan ik aan zou beginnen! Makkelijker gezegt dan gedaan... Het theater zelf was al ongeveer 90x90 groot En ik wou ook niet dat ik een muur had die veelste dicht tegen het project op lag. Dus besloot ik maar om een groot vierkant muur erom heen te bouwen Dit koste uiteindelijk meeste werk. (dacht 2 maanden) Ik besloot elke kant ongeveer 250 blokjes lang te maken en ongeveer 17 blok hoog Dit heb ik ook grotendeels in me eentje gebouwd Een klein deel van de muur is gebouwd door Stehir Dus bij deze Stehir BEDANKT! Als het goed is houd dit de users wel op afstand xD 4. Binnen de muren. Yes! me project staat nu, en is ook nog eens (als het goed is) goed beschermt! Maar wat nu? Het volgende waar ik dus nu mee aan de slag moest gaan was het invullen van de lege ruimte binnen de muren. Ik besloot er een stad bij te gaan bouwen. Dit vond ik zelf het leukst om te doen. Zoals jullie misschien nog weten (Als je teminste alles gelezen hebt.) had ik vier verschillende biomes om het theater heen liggen. Noorden: zee Oosten: woestijn Zuid: moeras West: sneeuw Het was de bedoeling dat ik dus nu een stad ging bouwen die bij de biome past, En ook nog een bij het theater Dus dan dan heb je vier soorten verschillende steden/dorpjes. Dit zou me de komende tijd wel zoet houden Ik heb er uiteindelijk ongeveer een maand over gedaan om het grotendeels op te vullen. Dit was het resultaat! Het noorden staat er niet bij Maar hierover meer in het volgende deel van de topic:) Later op de dag het vervolg/eind van dit topic DeBowie1, minerniels34, Mid'Rah (Spammer) en 4 anderen > 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CasBrother Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Mooi werk! Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mid'Rah (Spammer) Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Zit er leuk uit! Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 xD deze had ik in bouw gezien. mooi geworden trouwens Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SvenDutch Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Hopelijk gaan er niet veel nieuwe spelers hun huisjes daar bouwen, rondom daar heb ik al mijn projecten. Kwam er laatst achter dat jouw project daar dus ook lag Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
minerniels34 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 ik wil daar ook wonen....lekker vechten in de arena Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OrigamiKillerz Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 hee eindelijk een topic gemaakt en jij maar zeggen dat je niet zo goed met teksten was ^^ mooi lapje moet ik zeggen, geweldig project! Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 bedankt voor die goeie reacties! Doet me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 En ori, Je wilt niet weten hoeveel bloed zweet en tranen Dit stuk tekst heeft gekost xD Bijna net zo zwaar als het project zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ska21 Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Lol, nice gebouwd. k kom wel eens een keer kijken denk ik. ALs dat mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ziet er goed uit! Zou je hier een warp willen? Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mid'Rah (Spammer) Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 O....M....G..... Zo snel al? Dan zijn jullie echt ZO goed bezig! Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SvenDutch Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 O....M....G..... Zo snel al? Dan zijn jullie echt ZO goed bezig! Volgens mij was het achter de schermen al helemaal bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 19 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Dat zou super zijn pixiio! Maar... is het oke als het pas over een week een warp word (tenzij ik eerder klaar ben) Ik moet namelijk nog het een en ander afmaken.. Het doet me goed te horen dat dit een warp verdient, Alvast bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 19 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 O....M....G..... Zo snel al? Dan zijn jullie echt ZO goed bezig! Zoals je kon lezen... Ik heb hier 3 a 4 maanden maanden over gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim (trashyou) Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 De kaart van jonko zijn project "No Name" Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparaat Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 Moet die 'Later op de dag' ook niet later op DIE dag zijn? Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 22 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Moet die 'Later op de dag' ook niet later op DIE dag zijn? Goed dat je dit zag, Ik heb het veranderd! Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten