Spring naar bijdragen

Baasje Gezocht,Wolf gevonden.


XxXSofieXxX

Aanbevolen berichten

lang, lang geleden ben ik ooit een puppy kwijtgeraakt, laika...

ik kreeg het voor mijn verjaardag toen ik 7 werd, het beestje steunde me door dik en dun.

 

het was een koude kerstavond, de kaarsjes brandden en de lampjes van de kerstboom fonkelden als sterren in een heldere nacht.

het had te perfecte kerstavond kunnen zijn, we hadden voor die avond cadeautjes voor elkaar gekocht, en ook laika verdiende een mooi cadeau, het was de 5e kerstavond met laika en dat moest gevierd worden.

Toen we bij het cadeau voor laika waren aangekomen was ze verdwenen!! het bloed gierde door mijn lijf, waar is ze, waar is laika? ik zocht overal, de keuken, de wc, de kelder, de hele bovenverdieping heb ik afgezocht, maar geen laika...

tranen gutsten van mijn wangen, zo veel verdriet had ik nog nooit voor mijn kiezen gehad.

 

op oudejaarsdag ben ik de route gaan wandelen die ik normaal zou afleggen bij het uitlaten van mijn trouwe diertje, en daar vond ik haar, een klein eindje van de weg af, bedekt met een jas van sneeuw maar het kopje stak iets boven de sneeuw uit, ik hoopte stiekem dat ze nog in leven was, maar het was valse hoop... ze was dood.

 

dus nee, het is niet mijn hond/wolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...