Spring naar bijdragen

De Tuinen: Botanica


Tim (trashyou)

Aanbevolen berichten

Hallo mede Torchcrafters,

 

Zoals sommigen van jullie al weten ben ik met een nieuw projectje begonnen vlakbij mijn bestaande gebouw naast de shops.

De bedoeling is dan natuurlijk ook dat deze samen met de tuin op den duur met elkaar verbinden

aangezien ik het liefste zelf bouw zal dit nog vele weken duren maar er zit voortgang in en ik vermaak me ermee dus vooruit.

Inmiddels zijn de gebouwen ook daadwerkelijk verbonden door de tuin! ook blijven de tuinen nog gewoon groeien en komen er nog steeds nieuwe plannen bij voor nieuwe grote gebouwen!

 

Iedereen is natuurlijk welkom om een bezoekje te brengen dit kun je doen door: /warp Botanica te typen

 

waarschuwing voor de non-gods onder ons...er is nog geen beste verlichting dus er spawnen nog al eens wat creepers... en er zijn nog al wat mensen voor me geweest in het gebied die graar tot bedrock gaten deden maken kortom....gevaarlijk terrein ;)

 

Hieronder nog wat screenshots 

 

post-1717-0-67338200-1382300885_thumb.pn

 

post-1717-0-25577800-1382300979_thumb.pn

 

post-1717-0-68211300-1382301071_thumb.pn

 

as seen vanuit de tuin op dit moment

 

post-1717-0-61623000-1382301144_thumb.pn

 

Dit is op een mod die de kaart opslaat van waar je voorbij komt

Helaas werkt dit nog niet in de nieuwe patch

 

Even wat nieuwe screenshots De toren is ondertussen van buiten helemaal afgerond ook de tuinen erondheen zijn al een heel eind!

http://imgur.com/a/hcA85

 

waarschijnlijk komt er nog meer bij aan gebouwen zoals een haven etc maar dit zijn allemaal toekomst verhalen ;)

 

Ik hoop jullie binnenkort weer te zien in torchcraft natuurlijk

 

Mvg.

Trashyou

  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Leuk weetje van mijn kant: ik heb een nieuw speeltje gevonden onder de grond, de treinbaan van trash! Oh wat hou van van die trein xD

Btw ik heb als draak zijnde de wolkenkrabber "geclaimd", dus ik ben daar vaak boven te vinden op de top xD. Ik moet wel zeggen dat ik het niet zo leuk vind als mensen mij proberen te verjagen, want ik blijf daar dan toch zitten (tenzij pixiio of een andere mod mij bant/ kickt, want daar kan ik niet tegen op xD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk weetje van mijn kant: ik heb een nieuw speeltje gevonden onder de grond, de treinbaan van trash! Oh wat hou van van die trein xD

Btw ik heb als draak zijnde de wolkenkrabber "geclaimd", dus ik ben daar vaak boven te vinden op de top xD. Ik moet wel zeggen dat ik het niet zo leuk vind als mensen mij proberen te verjagen, want ik blijf daar dan toch zitten (tenzij pixiio of een andere mod mij bant/ kickt, want daar kan ik niet tegen op xD)

Pas op, straks staat Engeltjuuh je te slaan met rauwe vis daarboven op die toren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...