Spring naar bijdragen

Verhaal schrijf wedstrijd


ClausjeB

Aanbevolen berichten

leuk hoor! zo'n verhaal wedstrijd :) . ik heb een aantal verhalen gelezen en ik lag echt helemaal dubbel!!! :lol:  ;) . nou ja, dan is het nu tijd voor mijn verhaal. ik heb mijn best gedaan, maar wees niet verbaasd als het echt helemaal nergens op slaat. :P

 

 

a minecraft night

 het was een regenachtige dag op minecraft. ik was op zoek naar diamonds in de mijn.ik had nog niets gevonden, zelfs geen coal. ik had echt een slechte dag.

het werd inmiddels al bijna nacht, zag ik op mijn klok. ik moest  maar eens naar huis gaan. het laatste waar ik zin in had was wel om aangevallen te worden door zombies. ik liep naar de uitgang van de mijn. met mijn zwaard stevig in mijn hand geklemd. het was nog licht, maar dat zou niet lang meer duren. de zon ging al bijna onder.

ik kwam bij het bos waar ik door heen moest om thuis te komen. ik hield niet erg van dat bos, het voelde vreemd om daar te lopen. en de bomen stonden er ook nog eens dicht bij elkaar waardoor er nauwelijks licht was.

ik vermoedde dat de zon nu wel onder zou zijn. maar ik wist het niet zeker. daarvoor was het bos te dicht. ik liep een tijdje door.

''roooaar'' verstijfd van schrik stond ik stil. een zombie. het geluid klonk heel dichtbij. ik keek om me heen, maar ik zag niks. alleen maar bomen. grote hoge bomen. ik wilde weg hier. waarom duurde het zolang om thuis te komen? overigens leek het landschap maar niet te veranderen. het leek of ik elke boom al duizend keer voorbij had zien komen. alsof ik rondjes liep.

die gedachte schudde ik onmiddellijk van me af. ik liep immers in een rechte lijn. daar was geen twijfel over mogelijk. maar toch.. ik dwong mezelf weer verder te lopen. het had weinig effect leek wel.

''au!'' ik werd geslagen! een zombie waarschijnlijk. ik draaide me om. er stond niemand. :unsure: ik draaide me weer om. echt niemand. ik hoorde geen zombiegrom. geen gerammel van botten. echt helemaal niks. meteen zette ik het op een lopen. mijn zwaard half als schild en half als wapen voor me.

ik rende. sprong over een dirt blok, ontweek een paar bomen. en rende. ''au!!'' weer werd ik geslagen door iets. ik wilde niet om kijken. echt niet. maar toch deed ik het. ik keek al rennend om. weer was er niks. ik probeerde nog sneller te lopen, dat leek wel onmogelijk. mijn hart bonkte in mijn keel en ik kreeg steken in mijn zij. maar ik mocht niet stoppen. ''au! au!'' twee keer werd ik geslagen. ik hoefde niet om te kijken om te weten dat er niets achter me stond.

ik bleef maar rennen. ik hijgde, kreeg nauwelijks adem. het zou vast niet lang meer duren voor ik helemaal geen lucht meer in mijn longen had.

''au!au!au!'' ik viel op de grond. hard, met mijn gezicht op een rots.

''au!'' ik draaide me op mijn rug. natuurlijk. er stond niks. geen zombies die me sloegen, die me met koude, dode ogen aankeken. dit was veel erger. ''au!''  overal was bloed. het stroomde over mijn gezicht, mijn buik, mijn benen, het viel in kleine druppels op de grond. ik voelde voorzichtig op de plekken waar het bloed vandaan kwam. maar er zaten geen wonden. het bloed leek uit het niets uit mijn huid te stromen.

''au!'' het hield maar niet op. straks zou ik dood gaan. vast en zeker. ineens merkte ik dat er iets in mijn rug prikte. het irriteerde me. het sloeg nergens op. maar ik kroop opzij en pakte een klein voorwerp op. een kettinkje. er hing een zwarte hanger aan. daar stond een tekst in gegraveerd. wat erop stond kon ik niet lezen. er zat overal bloed in mijn blikveld. ik stopte het in mijn zak, waarom wist ik niet. maar mijn gedachten waren ook niet helder meer. ''au! au! au!'' ik werd geslagen, het hield niet op. en langzaam, werd alles zwart...

 

ik werd wakker. ik lag in bed. mijn eigen bed! ik was thuis! opgelucht haalde ik adem. ik was weg uit het bos. zou het een nachtmerrie zijn geweest? ik wist het niet. het was zo echt.

er zat iets in mijn zak, merkte ik. ik zocht met mijn hand naar het voorwerp. ik haalde een kettinkje tevoorschijn. met een zwarte hanger. op de hanger stond een tekst gegraveerd.''happy Halloween!''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tekst Helaas maar 399 woorden (door veel repetities) maar ik hoop dat jullie hem mooi vinden

 


Hebzucht.

 

Dicht bij regio summit,die eenzame plaats in het bos daar is een open plek. Op een dag, nu al en tijdje geleden, liet Pixiio daar zijn mods grazen. Hij lag zelf languit in de zon te luieren, terwijl hij de zorg van de mods aan Lobkestar overliet.
Plots werd hij in zijn rust gestoord door een vreemdeling die hem de weg vroeg naar regio diamond waar hij een grote som geld naartoe moest overbrengen. Toen Pixiio  dit hoorde, ontwaakte de hebzucht in hem.
Er was niemand in het eenzame bos. De enige levende wezens in de omgeving waren Users en zijn trouwe dienarres lobkestar. Pixiio sprong plotseling overeind, greep de man bij zijn nek, wurgde hem en bracht hem daarna met zijn zwaard nog verschillende dodelijken steken toe. Pas dagen later ontdekte de mensen van regio summit zij spullen op de waardevollen spullen na dan, Die dag was 31 oktober de dag der griezels mensen dachten dat een griezel hem te pakken had genomen, en begonnen een zoektocht naar zijn lijk. Mensen ontdekten de raarsten dingen waaronder vele lijken van andere mensen die door de griezels waren vermoordt, Maar ze  keken niet om, want ze hadden 1 doel het vinden van  de man en zijn belangrijke zending voor regio diamond na eigenlijk het vinden van zijn zending want vele van hen waren arm. Pixiio geniete van het goede leven als rijken man, maar overschate de kracht van de doden, want de doden hadden kracht genoeg om 1 dode als geest naar de wereld te sturen en diegene was toevalig de man die Pixiio had vermoordt. Die man had ook een naam
Regulus Black hij wilde wraak zoete wraak!!!! Hij verzon dat Hij iedere dag 1 van zijn dierbare zou vermoorden en dat deet hij ook Hij begon met verre Famillie leden een voor een vermoorde hij ze. Hij vermoorde ze steeds gruwelijker. Tot Piiio op een dag Het niet meer aankon en dacht Ik ga met iedereen die ook maar torchcraft kent aanvallen,en dat deet Pixiio ook de dag dat ze regulus black aanvielen was het 31 oktober. Het was een hevige strijd, maar Pixiio won. Er waren veel slachtoffers vooral veel users, Maar Pixiio vondt het het allemaal waard voor een rijk en gellukig leven. Maar er heerst 1 vloek nu over regio summit op iedere 31 oktober zal de meest geliefde sterven in het dorp.

 
Einde.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tekst Helaas maar 399 woorden (door veel repetities) maar ik hoop dat jullie hem mooi vinden

 

Hebzucht.

 

Dicht bij regio summit,die eenzame plaats in het bos daar is een open plek. Op een dag, nu al en tijdje geleden, liet Pixiio daar zijn mods grazen. Hij lag zelf languit in de zon te luieren, terwijl hij de zorg van de mods aan Lobkestar overliet.

Plots werd hij in zijn rust gestoord door een vreemdeling die hem de weg vroeg naar regio diamond waar hij een grote som geld naartoe moest overbrengen. Toen Pixiio  dit hoorde, ontwaakte de hebzucht in hem.

Er was niemand in het eenzame bos. De enige levende wezens in de omgeving waren Users en zijn trouwe dienarres lobkestar. Pixiio sprong plotseling overeind, greep de man bij zijn nek, wurgde hem en bracht hem daarna met zijn zwaard nog verschillende dodelijken steken toe. Pas dagen later ontdekte de mensen van regio summit zij spullen op de waardevollen spullen na dan, Die dag was 31 oktober de dag der griezels mensen dachten dat een griezel hem te pakken had genomen, en begonnen een zoektocht naar zijn lijk. Mensen ontdekten de raarsten dingen waaronder vele lijken van andere mensen die door de griezels waren vermoordt, Maar ze  keken niet om, want ze hadden 1 doel het vinden van  de man en zijn belangrijke zending voor regio diamond na eigenlijk het vinden van zijn zending want vele van hen waren arm. Pixiio geniete van het goede leven als rijken man, maar overschate de kracht van de doden, want de doden hadden kracht genoeg om 1 dode als geest naar de wereld te sturen en diegene was toevalig de man die Pixiio had vermoordt. Die man had ook een naam Regulus Black hij wilde wraak zoete wraak!!!! Hij verzon dat Hij iedere dag 1 van zijn dierbare zou vermoorden en dat deet hij ook Hij begon met verre Famillie leden een voor een vermoorde hij ze. Hij vermoorde ze steeds gruwelijker. Tot Piiio op een dag Het niet meer aankon en dacht Ik ga met iedereen die ook maar torchcraft kent aanvallen,en dat deet Pixiio ook de dag dat ze regulus black aanvielen was het 31 oktober. Het was een hevige strijd, maar Pixiio won. Er waren veel slachtoffers vooral veel users, Maar Pixiio vondt het het allemaal waard voor een rijk en gellukig leven. Maar er heerst 1 vloek nu over regio summit op iedere 31 oktober zal de meest geliefde sterven in het dorp.

 

Einde.

leuk verhaal!! ik hoop maar dat pixiio tegen al die grapjes kan ;) .

maar als dit verhaal wint heeft Ronald wel een hoop te doen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vindt het wel grappig dat eigenlijk in bijna ELK verhaal pixiio voorkomt. Maar nog ff een opmerking: is het erg als er "crap" in je verhaal staat? Want anders ga ik dat nog veranderen in "nee nee NEE"

 

//edit

ik heb 841 woorden en het begint net vorm te krijgen. ronald, als mijn verhaal af is en het gekozen wordt heb jij wat te in je weekend. ik denk nu dat ik niet onder de 2000 woorden kom hiermee. misschien wel meer dan 4000!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...