Spring naar bijdragen

Survival tips


Pixiio

Aanbevolen berichten

Beste TorchCrafers,

 

In dit topic kunnen jullie 1 week lang tips voor de TorchCraft survival server posten. Post hier dingen die je leuk lijken, het moeten wel dingen zijn die zijn uit te voeren. Daarna kijken we of er goede tips in zitten en voeren we deze mogelijk uit. ;)

 

Groeten,

Pixiio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delete het oude shop gebouw, en maak een grotere, zodat iedereen een shop op de begane grond kan hebben, want 3kwart van de spelers gaan nooit naar boven en de helft van die spelers weet niet eens dat er verdiepingen zijn.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Een openbare ruimte in de spawn met alle commands, want ik ontdek, na ongeveer 1 jaar nog steeds commands waarvan ik nog nooit had gehoord.

- Dat /help weer terug komt, want /help doet het nu niet en menig speler vraagt dan op bepaalde commands. Dit zou ook verholpen kunnen worden met het vorige idee.

- Dat het /ticket systeem weer terug komt in de server zelf, is af en toe wel handig voor snel iets.

- Meldingen in de chat van Doneren in andere kleuren, nu lijkt het net of je ge tp't wordt, is nogal irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een idee: zet de diff naar hard en geef nieuwelingen een iron zwaard en leather armor ofzo. Ik denk dat hierdoor meer mensen naar tc gaan want mensen houden van uitdagingen.

Hard staat sinds vorige week aan :)

 

Verder zou ik ietsje meer claimblocks voor de nieuwelingen geven, en misschien dat /warp protect kan worden vernieuwd/verbeterd (aangezien ik er als newbie niets van begreep)

 

GamingNerd

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delete het oude shop gebouw, en maak een grotere, zodat iedereen een shop op de begane grond kan hebben, want 3kwart van de spelers gaan nooit naar boven en de helft van die spelers weet niet eens dat er verdiepingen zijn.

btw, als je de shops reset, is er ook een kans dat de economie omhoog gaat. Mij lijkt het heel fijn als diamonds echt waardevol worden, bijv 30 ps. En andere dingen ook. Zo zag ik laatst iemand die 64 iron verkoopt voor maar 15. Dat betekent dat de prijs ps ong 20 cent is. Ik vind dat dat min 5 ps moet zijn, maarja. Op die manier krijg je dat mensen niet alles wat ze nodig hebben kopen, maar dat ze er zelf moeite voor gaan doen. Ik hoop dat het ooit zover komt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

btw, als je de shops reset, is er ook een kans dat de economie omhoog gaat. Mij lijkt het heel fijn als diamonds echt waardevol worden, bijv 30 ps. En andere dingen ook. Zo zag ik laatst iemand die 64 iron verkoopt voor maar 15. Dat betekent dat de prijs ps ong 20 cent is. Ik vind dat dat min 5 ps moet zijn, maarja. Op die manier krijg je dat mensen niet alles wat ze nodig hebben kopen, maar dat ze er zelf moeite voor gaan doen. Ik hoop dat het ooit zover komt.

64 iron voor 5 euro is inderdaad goedkoop (Jinxii :D) maar als je 5 euro gaat vragen voor 1 iron is ook iets te veel, het moet een beetje redelijk zijn met het geld wat je krijgt; als het 5 euro kost kun je per uur 2 iron kopen, wat je vervolgens zelf in 5 minuutjes kunt minen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel een aantal :) :

- Meer events! :D

-Vip++ de mogelijkheid te geven om buiten de shops een shop te bouwen, waardoor Godlikes meer concurentie krijgen en het probleem van Cas meteen is opgelost. ;)

- Dat er op de spawn npcs rondlopen van random spelers, die om het uur veranderen.

- /warp quiz permission voor nieuwe Users.

- Een gokhal waar je met andere voor ingame-money kan gokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel een aantal :) :

- Meer events! :D - Jaaaaaa :D

-Vip++ de mogelijkheid te geven om buiten de shops een shop te bouwen, waardoor Godlikes meer concurentie krijgen en het probleem van Cas meteen is opgelost. ;) - Nee, hier is het al vaak over gegaan. Die komen er gewoon niet!!!

- Dat er op de spawn npcs rondlopen van random spelers, die om het uur veranderen.

- /warp quiz permission voor nieuwe Users. - Erg handig ja!

- Een gokhal waar je met andere voor ingame-money kan gokken. - Goed idee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

64 iron voor 5 euro is inderdaad goedkoop (Jinxii :D) maar als je 5 euro gaat vragen voor 1 iron is ook iets te veel, het moet een beetje redelijk zijn met het geld wat je krijgt; als het 5 euro kost kun je per uur 2 iron kopen, wat je vervolgens zelf in 5 minuutjes kunt minen

misschien dat 5 ps idd wat vat veel is, maar op de manier als jij het zegt klopt het niet. Ik kan (ook als user) in een uur wel 64 iron krijgen, het is wel de bedoeling dat het in de shops wat meer kost, want dan moet je kezen: zal ik zelf gaan mijnen en veel iron krijgen? (goedkoop maar kost moeite en tijd). Of zal ik in de shops even een stack kopen? (makkelijk en snel maar duur).
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien dat 5 ps idd wat vat veel is, maar op de manier als jij het zegt klopt het niet. Ik kan (ook als user) in een uur wel 64 iron krijgen, het is wel de bedoeling dat het in de shops wat meer kost, want dan moet je kezen: zal ik zelf gaan mijnen en veel iron krijgen? (goedkoop maar kost moeite en tijd). Of zal ik in de shops even een stack kopen? (makkelijk en snel maar duur).

Plus dat vaak in de regions al de ores al zijn gehakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel een aantal :) :

- Meer events! :D

-Vip++ de mogelijkheid te geven om buiten de shops een shop te bouwen, waardoor Godlikes meer concurentie krijgen en het probleem van Cas meteen is opgelost. ;)

- Dat er op de spawn npcs rondlopen van random spelers, die om het uur veranderen.

- /warp quiz permission voor nieuwe Users.

- Een gokhal waar je met andere voor ingame-money kan gokken.

 

1. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag, en dan iets zoals dit :D

http://www.youtube.com/watch?v=Us8aZ7NE1eU

2. Nee, voor Godlike's is het erg duur en is dit een van de leukste dingen van Godlike

3. npcs? Wasda?

4. Hoezo permission? Ze mogen daar toch niks bouwen?

5. Dat lijkt me wel leuk, maar wie gaat dat maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag, en dan iets zoals dit :D

http://www.youtube.com/watch?v=Us8aZ7NE1eU

2. Nee, voor Godlike's is het erg duur en is dit een van de leukste dingen van Godlike

3. npcs? Wasda?

4. Hoezo permission? Ze mogen daar toch niks bouwen?

5. Dat lijkt me wel leuk, maar wie gaat dat maken?

3 Npcs zijn mannetjes die rondlopen en dingen doen, het zijn geen echte spelers (zoals de villagers @spawn)

4 Hij bedoelt permission om /warp quiz te doen, nieuwe users komen vaak vast te zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag, en dan iets zoals dit :D

http://www.youtube.com/watch?v=Us8aZ7NE1eU

2. Nee, voor Godlike's is het erg duur en is dit een van de leukste dingen van Godlike

3. npcs? Wasda?

4. Hoezo permission? Ze mogen daar toch niks bouwen?

5. Dat lijkt me wel leuk, maar wie gaat dat maken?

1. Lijkt me leuk, maar doe dit soort dingen dan alleen voor vip, vip++ of godlike. En werk met groepen ofzo. Ik zie het niet zitten om straks met 80 mensen een serverevent te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ervoor zorgen dat /tc ook leaves weghaalt en saplings en apples dropt.

Ik zou heeel graag willen dat de end aangaat. Ik weet niet wat de bug nou exact doet maar als hij niet te ernstig is maakt het toch niet echt uit? En miss is er wel een manier om hem te fixen. 1 puntje: als de end aan gaat zal ik wel zorgen dat je er niet kan claimen, anders is de hele end zo overgenomen.

Dat je diamanten in een admin shop kan verkopen voor bijv 10 per stuk, op die manier moet de prijs wel omhoog gaan.

Godlike functie: night vision voor in caves. (miss ook vip++)

Nog een godlike functie: de abilitie om powertool voor rechtermuisknop te createn.

Vip functie /kit vip per week, met 4 emeralds, 6 diamonds, 20 gold.

Vip++ functie /kit vip++ per week met 8 emeralds, 10 diamonds, 40 gold en 1 endstone

Godlike functie /kit godlike per week met 10 emeralds, 15 diamonds, 50 gold, 3 endstone, en 1 mooshroom spawnegg.

De mobhead per mob als rare drop (zijn plugins voor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou heeel graag willen dat de end aangaat. Ik weet niet wat de bug nou exact doet maar als hij niet te ernstig is maakt het toch niet echt uit? En miss is er

The End zou in een week kapot gegriefd zijn door alle vip++'ers/godlikes die persé teveel endstone moeten hebben.

 

En de Godlikes vervelen zich op de survival?

Verwijder de volgende 3 functies voor Godlikes en survival is weer een stuk "leuker".

1. /dis

2. /god

3. /fly

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The End zou in een week kapot gegriefd zijn door alle vip++'ers/godlikes die persé teveel endstone moeten hebben.

 

En de Godlikes vervelen zich op de survival?

Verwijder de volgende 3 functies voor Godlikes en survival is weer een stuk "leuker".

1. /dis

2. /god

3. /fly

 

Dat nooit.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...