Spring naar bijdragen

et mot maar ff


zantjez

Aanbevolen berichten

goede nacht mensen.
gezien k een hekel heb aan voorstellen maar toch netjes opgevoed ben doe k et toch maar ff in het kort.

ik ben zantjez  (zantje mag ook) de afkomst van mijn naam komt van de zanpakuto uit de anime bleach, een zanpakuto is een katana met een ziel met speciale krachten.

ik heb minecraft zo'n 5 -6 maanden geleden ontdekt, en torchcraft is dus ook me eerste multiplayer server, ik speel hier nu denk max iets van 2 maanden ofzo. (zwaar noob dus).
ondanks dat k dus zwaar noob ben weet k over het algemeen wel meer dan de doorsnee speler.

ik ben een bouwer en heb zo hier en daar dus ook gebouwen staan, al mijn bouwwerken komen rechtstreeks vanuit me hoofd.
samen bouwen wordt dus zeer lastig tot onmogelijk.


een aantal dingen die je van mij moet weten ingame.

1: ik ben best aardig en help graag, maar ik ben geen taxi, bank, slaaf of baas.
2: als je iets niet claimt en ik vind het dan is het van mij!
3: ja ik ben een griefer, alleen verwijder ik complete gebouwen, zodat andere dus de kans hebben om ook te kunnen bouwen, en uiteraard zijn de grondstoffen altijd welkom.

en tot slot nr 4 de belangrijkste: ik doe wat ik wil, hoe ik het wil  wanneer ik het wil en waar ik het wil.

heb je nog vragen dan hoor k et wel.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede nacht mensen.

gezien k een hekel heb aan voorstellen maar toch netjes opgevoed ben doe k et toch maar ff in het kort.

ik ben zantjez  (zantje mag ook) de afkomst van mijn naam komt van de zanpakuto uit de anime bleach, een zanpakuto is een katana met een ziel met speciale krachten.

ik heb minecraft zo'n 5 -6 maanden geleden ontdekt, en torchcraft is dus ook me eerste multiplayer server, ik speel hier nu denk max iets van 2 maanden ofzo. (zwaar noob dus).

ondanks dat k dus zwaar noob ben weet k over het algemeen wel meer dan de doorsnee speler.

ik ben een bouwer en heb zo hier en daar dus ook gebouwen staan, al mijn bouwwerken komen rechtstreeks vanuit me hoofd.

samen bouwen wordt dus zeer lastig tot onmogelijk.

een aantal dingen die je van mij moet weten ingame.

1: ik ben best aardig en help graag, maar ik ben geen taxi, bank, slaaf of baas.

2: als je iets niet claimt en ik vind het dan is het van mij!

3: ja ik ben een griefer, alleen verwijder ik complete gebouwen, zodat andere dus de kans hebben om ook te kunnen bouwen, en uiteraard zijn de grondstoffen altijd welkom.

en tot slot nr 4 de belangrijkste: ik doe wat ik wil, hoe ik het wil  wanneer ik het wil en waar ik het wil.

heb je nog vragen dan hoor k et wel.

 

Stiekem ben ik het helemaal met alle punten eens. Ik verveel me te vaak op tc, en dan zijn de regels van 3&4 van toepassing. Helaas leidt dit vaak tot gegriefde gebouwen opruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey ruben, ik ben 26.
 

dat ben ik zeker lobke, er is maar 1 zantje unieker kan niet XD

de verveling valt nog wel mee koen, maar zo nu en dan is iets anders doen dan alleen bouwen en hakken geeft wel meer variatie.

 

en uiteraard iedereen bedankt voor de verwelkoming ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...