Spring naar bijdragen

Thortle (Geupdated)


Gast Ska21

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Sommige van jullie weten dat ik met een stad bezig ben. Ik vond het een keer tijd worden om hierover op het forum een pagina over aan te maken.

 

Via de onderstaande link, kun je bij het bestand over de informatie komen.

Informatie Thortle

 

Nu in aanbouw:

Een tweede stad. Meer hierover komt binnenkort in een topic.

 

In dit bestand staat informatie, screenshots en nog veel meer. Tevens wordt er ook gesproken over een vuurwerkschietplaats. Hiervan is ook een apparte pagina. Deze link staat hieronder.

Torchpyro

 

Op 25 februari is mijn verjaardag, en de dag daarvoor vier ik mijn verjaardag op Torchcraft. Meer informatie hierover in dit bestand.

Feest

 

Tevens ga ik proberen 1x per maand een update te doen, doormiddel van een soort krant.

Deze kranten, komen dan hier in de spoiler te staan.

                                                                                 

Thorgraaf 19 November 2013

Thorgraaf 4 Januari 2014

Thorgraaf 25 Januari 2014

Soms maak ik ook een filmpje, die komen dan hier te staan. Bij de filmpjes geld wel dat de kwaliteit niet altijd even goed is, mijn excuses hiervoor.

Demoflimpje

Updatefilmpje

 

Ik hoop dat jullie een keer komen kijken, en wat doneren in /visitregion molten.

 

Alvast bedankt,

 

ska212121

 

PS: Als een van de bestanden niet wil openen of er is een fout, zet dan hieronder in een reactie neer welk bestand het is, en, als van toepassing, de fout die erin zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice! Kan niet wachten tot het allemaal klaar is!

Dankjewel, dat zal denk ik nog wel ff duren, begin steeds weer opnieuw met stukjes.

 

 

Ziet er mooi uit maar is het niet leuker om dat bestand naar een topicpost te verwerken?

Dankjewel, maar hoe bedoel je dat laatste? Dat ik het hier gewoon in dit topic zet?

Ziet er goed uit! :)

Dankjewel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice en Well made. Hoop dat de torchpyro ook snel afkomt... Heb al wat ideeën voor die schietbaan met redstone...

Ik heb nu zoveel projecten lopen, dat ik het stuk voor stuk ga afmaken. Torchpyro komt alseerste aan de beurt, die ligt het dichste bij de spawn. Dus ik verwacht dat het binnen 2 weken klaar is. Kan iets langer duren, vanwege toetsen van school.

 

 

Duurt wel heel veel langer, ben met een ander project nu bezig, ga proberen het voor 31-12-2014 klaar te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...