Spring naar bijdragen

Favoriete Pokémon?


Doge

Aanbevolen berichten

Wat is jou favoriete Pokémon, en waarom? Je mag natuurlijk uit meerdere kiezen! :D

 

Hier mijn top 3:

3. Luxray - Ten eerste zijn design. Luxray ziet er simpelweg uit als een baas. Daarnaast is hij een goede Electric-type die vroeg te krijgen is in de Sinnoh-games.

2. Ninetales - Ik weet niet waarom. Ik heb een soort obsessie met Ninetales. Het is niet eens zo'n geweldige Pokémon, maar toch is 't er één die ik graag in m'n team heb. Het zal wel komen omdat ik zelf een Golden Retriever heb, en Ninetales is eigenlijk net een te grote Golden Retriever met 9 staarten :P

1. Flygon - Episch heldendesign, goede stats, DRAGON-GROUND, en gewoon compleet baas. 'Nuff said.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe tegenwoordig niks meer met pokemon, maar uit mijn kindertijd weet ik nog wel dat er zo'n draak was (ben de naam kwijt) die was helemaal oranje en dik. Die vond ik heel stoer en ik ruilde al mn plaatjes in voor plaatjes van hem :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe tegenwoordig niks meer met pokemon, maar uit mijn kindertijd weet ik nog wel dat er zo'n draak was (ben de naam kwijt) die was helemaal oranje en dik. Die vond ik heel stoer en ik ruilde al mn plaatjes in voor plaatjes van hem :P

Charizard haha :P Die ken ik nog wel is ook mijn favoriete :D

 

Al doe ik al jaren niks met Pokémon haha.

 

pokemans_006.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charizard haha :P Die ken ik nog wel is ook mijn favoriete :D

Al doe ik al jaren niks met Pokémon haha.

pokemans_006.gif

ja dat is hem. Misschien heb ik ergens op zolder die kaartjes nog liggen. Maarja, ik doe ook al meer dan 4 jaar niks met dat spul.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...