Spring naar bijdragen

Blacklight retribution: Onslaught


Rambo

Aanbevolen berichten

Yo mensen

Blacklight is een fast-paced scifi first person shooter, de game is 100% gratis en volledig multiplayer based. Het leuke aan dit spel is de oneindige customisatie, tenminste, dat vind ik. Er zijn namelijk 10tallen wapens, waarvan je kan aanpassen:

De scope

De barrel

De stock

De camo

De muzzle

Het magazijn

En zelfs de tag.

Van elk zijn ook weer tientallen mogelijkheden.

Dit spel heeft meerdere gamemodes:

Team deathmatch

Deathmatch

S&D

CTF

Siege

Domination

Netwar

Last man standing

Last team standing

King of the hill

En onslaught, wat eigenlijk een soort zombies mode is, maar naar mijn mening zelfs leuker dan Bo

Ik wou graag weten of er iemand is die dit ook speelt, en zoniet, of er iemand is wie ik heb kunnen overtuigen dit ook te doen. Ik vind het een geweldig spel, en het is zijn nr 1 plaats in top f2p fps zeker waard. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Nog 1 bijzonder ding aan dit spel. Het heeft een heel ingewikkeld systeem genaamd HRV (hyper reality vision) waarmee je door muren kan kijken en spelers kan spotten. Terwijl je de hrv aan hebt kun je niet vechten. Met hrv kun je mensen in cloack zien en mines spotten. En nou zijn er ook weer allemaal gears die tegen hr helpen (hrv cloack, blackout, etc) dit is wat het spel echt bijzonder maakt. De HRV is belangrijk in veel momenten van het spel, zoals bij een hardsuit (mech) waarbij je met hrv kan zien waar zn weak point zit. Als je daar op schiet doe je de hardsuit veel meer dmg dan anders. Zonder hrv was blacklight net als alle andere fps geweest. Ik vind dit echt wat het spel nou zo leuk maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...