Spring naar bijdragen

Project Vredesboom; GAAT WEER VERDER!


CasBrother

Aanbevolen berichten

Project Vredesboom

Door CasBrother

(Met dank aan Gamingnerd02 en RamboThe Killer)

Beste torchcrafters,
Ik laat jullie vandaag weer mijn project zien, ik ga in dit topic er veel over praten (Let op! Het wordt een laaaanggg verhaal)

De bouw

De bouw van project vredesboom is op 4 Augustus 2013 gestart. Ik begon met het sprokkelen van hout/saplings/leaves. Eerst begon ik aan de stam zelf, na een laag of 10 begon ik aan de eerste tak en de eerste wortels. Daarna werdt de boom 3x groter toen begon ik met de leaves er op doen. De boom was nog hol van binnen dat werdt ook nuttig gebruikt. Er kwam een ronddraaiende trap in en een beacon, helemaal bovenaan bij de leaves kwam een "relax ruimte" Het heeft een rustige leuke en gezellige sweer. Ook staan daar de bouwers van de vredesboom. Buiten de vredesboom zelf is een mooi natuurlandschap, het ligt boven op de bergen en er is een shop. In het verhaal van de vredesboom staat dat er vroeger een dorp was bij de plek waar de boom staat dus er is ook een kleine ruïne gemaakt.

Waarom Vredesboom?

Ik had dit project gemaakt in de tijd dat er veel negatieve dingen over torchcraft werden gezegd. Dus ik wou dat iedereen wat positiefs op de boom ging zetten over torchcraft, en dan kon iedereen een sign op de boom plaatsen met het antwoord op de volgende vraag; "Waarom vind jij torchcraft zo leuk?". Er zijn nu al meer dan 20 signs op de boom. Zo was ik heel blij met de sign die ronaldhofmann plaatste: "Ik vind torchcraft zo leuk aan de projecten die users maken zoals deze". Ik was toen echt super blij :).

Hulp

Onder de titel zien jullie: "Met dank aan Gamingnerd02 en RamboTheKiller". Waarom? Dat zal ik jullie nu vertellen. Toen "project vredesboom" helemaal af was wou ik de "ring van glowstone" maken, dat is de ring waar alle signs op staan. Hakte ik met mijn axe een stukje hout weg. Maar wat blijkt? Ik hap Choptree nog aan staan! En toen was de gehele boom weg. Toen kwam Gamingnerd02 mij helpen om de boom te maken en dat is uiteindelijk toch nog gelukt! RamboTheKiller had mijn geholpen met het maken van de ruïnes en van de trap en de inrichting van de boom. Ik ben hem ook erg dankbaar!

Foto's

Voor de foto's klik je op deze link.

http://imgur.com/a/EHVZv#0

 

 

Bedankt voor het lezen van het verhaal!

Geef ff een mep op de "Vind ik Goed knop" en dan steun je "project vredesboom"

Als je een sign op de boom wilt geef een gil in dit topic of doe het ingame ;)

 

Groeten

CasBrother.

  • Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat ik kon helpen, vond het leuk te doen. Betekent dit dat je verder gaat bouwen of dat je weer signs mag plaatsen?

Ja! Als iemand nog tips heeft, bijvoorbeeld of ik nog iets in het museum moet plaatsen, of dat iets anders moet, bijvoorbeeld wat verrotte stukken in de boom, dan zijn die allemaal van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

(Alvast sorry voor de late update)

~Vredesboom

Het is tijd voor weer een nieuwe update!

Zoals sommige al weten heb ik het museum weg gehaald en staat er nu een waterval. Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe Stained Glass kleuren. Namelijk Blauw en Wit. Eerst wou ik iets met groen doen, maar anders werd het iets te veel groen hehehe. Het is niet echt een "spectaculaire" waterval. Je loopt gewoon een plateautje op en je volgt gewoon het blauwe kleine paadje. Dan kom je uiteindelijk bij een ietswat groter plateau en dan kom je bij de waterval. 

~Loterij

Zoals jullie in mijn vorige post zagen, zien jullie dat ik een loterij ga houden. DIT GAAT NIET MEER DOOR! Mensen kunnen hun geld terugvragen ingame. Als je het geld niet terug wilt wil ik het met alle liefde houden hoor... hehehe... 

 

Graag tips achterlaten, ik heb namelijk geen ideeën meer.

 

Greetz,

CasBrother

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...