Spring naar bijdragen

/vote, /facebook, /shop, etc..


Milo (miloooboy)

Aanbevolen berichten

Hi Torchcrafters,

 

Ik weet niet hoe met met jullie zit, maar ik wordt echt helemaal horendol van die /vote, /facebook, /shop, etc spam die er de hele dag voorbij komt.. Het maakt het houden van een normale conversatie vrijwel onmogelijk.

 

Ik snap dat de links bedoelt zijn om mensen vaker te laten voten, maar laten we eens bedenken waar we uberhaupt voor voten: meer nieuwe spelers. Juist dat laatste werk je tegen door al dat gespam, ljkt mij in ieder geval.

 

Ik vroeg me af of het als oplossing voor dit probleem misschien mogelijk was om een restrictie te zetten op hoe vaak je die links per dag mag zeggen (liefst niet meer dan 1 keer). 

 

Laat me in een reactie weten hoe jullie erover denken!

 

Vriendelijke groet,

 

Miloooboy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het volkomen met je eens ik word ook er van gek.

 

 

Btw ik weet niet hoe het bij jullie zit ik heb ook last van die reclame bovenin je scherm,

ik begrijp dat tc reclame wil maken maar gaan ze het op de manier doen om mensen te irriteren ?

Zodat we uiteindelijk maar klikken en miss uiteindelijk leften ?

 

 

zo denk ik erover ;)

 

pontis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt binnen 2 weken een interval op zodat je maar maximaal 1x per uur bijvoorbeeld /vote kan doen!

dat voten in de chat komt oke, maar facebook, shop e.d. Vind ik nou niet nodig. Ik vind het prima dat /vote maar per uur kan, maar kunnen de anderen gwn weg? Of anders om het uur een clientside berichtje met al die commands. Want als 100 spelers het elk uur kunnen doen, dat is alsnog wel veel.

Rambo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...