Spring naar bijdragen

(B/H/E)ngeltjuuh 0;o


engeltjuuh

Aanbevolen berichten

Heleeeeuuww,

 

Ik ben (B/H/E)ngeltjuuh zoals vele mensen al wisten xD

Ik ben 12 jaartjes jong ;o en zit in de brugklas Havo.

Ik speel Torchcraft al sinds januari 2013 dus al bijna een jaar.

Vele mensen denken dat ik vrij nieuw ben op Torchcraft, maar dat is niet zo omdat ik vanaf maart t/m mei 2013 een hele tijd offline ben geweest en al zeg ik het zelf zijn er in die periode veel meer leden erbij gekomen.

Ik had zelf laatst besloten om ermee te gaan stoppen maar ik denk dat, dat niet meer doorgaat...

Zelf ben ik een mensen-mens, maar ik vind het soms ook erg fijn om alleen te zijn.

Ik ben vooral op survival en Pvp te vinden in Torchcraft.

(aangezien ik daarvoor gedoneerd heb xD)

 

Mijn bezigheden op Torchcraft:

 

- Staff leden ingame meppen met rauwe kip of rauwe vis. (mijn lijstje is bijna compleet)

- SvenDutch plagen/bijten/ingraven/slaan met rauwe kip of rauwe vis. (dagelijkse bezigheid)

- Reizen door gebieden om de nieuwe te ontdekken.

- Vissen... (voor het meppen ;o)

- Mensen trollen.. (dit komt niet gauw voor, maar voor het weet ben jij aan de beurt...)

- Frans spreken ( je parle français)

- De schapen slaan van mijn vriendin zodat ze gaan glichten :)

- Iedereen een bijnaam geven.

- Geld uitgeven.

- Mensen irriteren met /dis > :)

 

Nou ja dat was het wel een beetje denk ik ;o

Ps: Vragen? in de comments :P

 

_ Engeltjuuh o;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm... Wat ik nog steeds niet snap wrm jij en Sven "ruzie" hebben...is er iets vooraf gegaan ofzo? Btw gelukkig ben Ik nog NOOIT geslagen door (B)engeltjuuh met een vis! Maar dat kan morgen zo meteen anders zijn... Al denk ik dat ik als draak zijnde (dus een bodemloze put qua eten) best wel wat vis lust.... Alleen wat het irritante aan die vissen is dat hun schubben tussen je tanden en klauwen gaan zitten... Heel irritant, geloof me maar. Ik heb daardoor ooit een keertje een klauw- ontsteking gehad, en dat is echt niet fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...