Spring naar bijdragen

Wat wil je in Minecraft hebben?


Pixiio

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

vliegtuigen zijn echt tof om er in te hebben :) (als het maar niet allemaal drobble-air is)

mij lijkt mcmmo ook wel leuk

Ahhh, DrobbleAir was leuk!

Nog iets wat ik heel vet zou vinden: Er is een nieuwe tijd aangebroken en vanaf nu kan je een raket bouwen, hiermee kan je naar verschillende planeten. Denk aan mars, de maan en pluto. In je ruimteschip heb je coal nodig om hem te laten draaien, en niet zo'n beetje ook. Ook moet de reis erheen een tijd duren, en wel zichtbaar zijn voor de gebruiker (dus echt een hele mooie reis). Op de planeten moeten nieuwe super zeldzame ore's liggen, ook moeten de planeten random ergens liggen in de ruimte zodat het moeilijk wordt om ze te vinden. Natuurlijk komt dit nooit, misschien ooit in mod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toevallig hoorde ik van vip++ zeg maar, maybe een idee om die mensen een soort van vaste inlogplaats te geven zodat ze altijd op de server kunnen, ookal is deze vol

Graag dit even bij tips zetten, dan kan ik hierop reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De /beer en /vodka commands waren fenomenaal haha, nee jk,

De XPStrength plugin leek mij wel leuk, is te vinden op de dev.bukkit site.

Met die plugin kan je als je eenmaal boven level 30 zit, waarmee je de max enchant kan doen, dat je je xp kan gebruiken om bijvoorbeeld je attack damage omhoog te doen. Maar terwijl ik dit aan het typen ben, denk ik alweer dat dit problemen zal oplever met de arena..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, als jullie een pig race maken... WIL IK SUPER GRAAG HELPEN!!! ik denk dat jullie mij alleen nog niet zo goed kennen. (Kijk dan bij ff voorstellen)

Greetz wadu

Maak een topc bij: ''Projecten''. Waarschijnlijk willen een aantal users wel helpen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...