Spring naar bijdragen

Wat wil je in Minecraft hebben?


Pixiio

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

wil wel een hoop nieuwe biomes (maar het komt misschien in 1.6)

Ja kweet, ze willen volkanen en nog een soort ore/hout doen, en og een andere enchant, ik verheug me er nu al op! Alleeen wel stom van 1.5 het begint steeds meer op tekkit te lijken met die redstone shit :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ze er bijvoorbeeld ook gold en iron stairs in gaan doen, en zo ook veel meer decoratieve spullen.

Dit is al redelijk makkelijk om zelf te maken :D

Edit: Integendeel ik heb iron stairs/golden stairs etc, zojuist zelf gemaakt xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

hallo pixiio ik ben gister geband en dat vind ik erg vervelend ik wil mijn excusses aanbieden voor mijn fout sorry ik was erg ver en vond het heel leuk echt waar sorry ik heb er van geleerd en zal nooit meer dezlfde fout maken:angel:

groetjes toni(tje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo pixiio ik ben gister geband en dat vind ik erg vervelend ik wil mijn excusses aanbieden voor mijn fout sorry ik was erg ver en vond het heel leuk echt waar sorry ik heb er van geleerd en zal nooit meer dezlfde fout maken:angel:

groetjes toni(tje)

Verkeerde topic en verkeerde segment van discussies... Graag niet je un-ban gesmeek overal neerzetten

Ik zou op het forum graag willen zien dat mensen die gebanned worden alleen maar onder het verbannen topic kunnen posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...