Spring naar bijdragen

Mijn bunker!


Rambo

Aanbevolen berichten

Bordjes kunne mij niks schelen want ik lees ze toch niet. Deuren kunnen mij niks schelen want ze houden mij niet tegen. Draken kunnen mij niks schelen want ze zijn niet eng. Je snapt het wel. Mijn bunker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Derp schrijf je met een "e". Mijn bunker!

kruising van derp en burp.

Ik maak de bunker vast aan een straaljager, en vlieg ervandoor ik dump de bunker in de oceaan en ja hoor, daar komt sparaat omhoog zwemmen. Daarna vis ik de bunker op met mijn model 'walvis' hengel, speciaal met staalkabels. Ik maak 378 luchtbedden vast en hij blijft drijven. Mijn bunker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na mijn vernedering ben ik maar een beetje gaan zwemmen in de oceaan, totdat ik tegen iets hards aanbots. Ik kijk op en zie dat het de bunker is! Ik kijk nog eens goed en ik zie dat het op een paar luchtbedden drijft. Ik zwem wat rondjes om dat ding heen, zodat RAMBO angst krijgt dat ik er ben. Ik duik onder de bunker, steek met mijn stekels (goede combinatie) de luchtbedden lek. Daardoor zinkt de bunker naar de bodem toe en Rambo zwemt snel uit de bunker. Ik roep mijn vrouwtjes en samen tillen/vliegen wij de bunker het water uit en zet hem op de hymalia. MIJN BUNKER!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...