Spring naar bijdragen

Mijn bunker!


Rambo

Aanbevolen berichten

Nieuw spel, genaamd steel de bunker.

Er is 1 bunker, deze kan niet kapot of kwijt geraakt worden. Iedereen wil in de bunker. Dus je verzint de raarste dingen om in de bunker te komen (hoeft niet minecraft te zijn).

er zijn een paar regels:

- geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker

- geen teams

wat voorbeelden

Ik gooi een rookbom in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker!

Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker!

DIT IS FOUT:

ik schiet de eigenaar neer. Mijn bunker! (mensen kunnen niet dood, gooi ze eruit, jaag ze weg, neem de bunker mee. Maar geen mensen dood)

DIT IS FOUT:

Ik maak een gat in de achterkant en gooi de eigenaar eruit. Mijn bunker! (de bunker kan niet kapot ;))

Alles mag, behalve mensen doden en de bunker kapot maken. Verzin het zo gek mogelijk. Veel plezier!

Ik begin

Ik laat er stiekem een aantal stinkdieren in los. De vorige eigenaar vlucht. Mijn bunker!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik roep tegen cas dat ik het goude koekje heb en cas wil dat zien. Hij steekt zijn hoofd door de deur om vervolgens gegrepen te worden door mijn staart die hem in de Noordzee laat vliegen, DIT IS MIJN BUNKER NU! (Btw skyhero, ik zou MISSCHIEN word dot mijn nest, niet dat dat het al was xD. Want als dat wel zo was had ik al iets daarover geschreven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik mijn teretorium heb verdedig, kom ik een GOUDEN VROUWTJES DRAAK tegen. Nou, drie keer raden... Ik wil mijn bunker terug en Sven is zó bang geworden van het zien van twee draken met een grote van een voetbalveld, dat hij simpelweg zijn excuses aanbied en het op het lopen zet! DIT IS GEWOON MIJN BUNKER/NEST, BEGRIJP DAT GOED SILLY HUMANS! ( btw al hoewel je. /god hebt aanstaan en je godlike bent, draken ZIJN goden!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat ik in de noorzee drijf en ik zie daar de bunker. Dus ik ga maar zwemmen, en zwemmen en ik was er, maar verdorie, hoe kwam ik nou binnen.... Ik leg weer een doos koekjes neer maar Midrag trapt daar niet in.... Dus ik pak mijn Godsword met fire aspect sharpness en knockback 1000 (Met dank aan de mod "Timtheenchanter") Ik vermoord ze beide en Midrag ziet dat. Hij maakt een graf voor de draken en ik heb de tijd om in de bunker te gaan. Mijn bunker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat ik in de noorzee drijf en ik zie daar de bunker. Dus ik ga maar zwemmen, en zwemmen en ik was er, maar verdorie, hoe kwam ik nou binnen.... Ik leg weer een doos koekjes neer maar Midrag trapt daar niet in.... Dus ik pak mijn Godsword met fire aspect sharpness en knockback 1000 (Met dank aan de mod "Timtheenchanter") Ik vermoord ze beide en Midrag ziet dat. Hij maakt een graf voor de draken en ik heb de tijd om in de bunker te gaan. Mijn bunker!

(niemand gaat dood ;))

Ik loop naar binnen, laat een scheet, en het koekjesmonster is binnen 5 seconden weg. Mijn bunker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer sven te lokken met een mand biefstuk waarop staat: 'voor sven'. Hij wil er op af sprinten maar bedenkt zich, omdat het een val kan zijn. Hij denkt en denkt, en als ie even later weer kijkt, ziet ie iemand voorover gebogen over de mand. Hij rent eropaf terwijl hij schreeuwt "DAT IS MIJN BIEFSTUK". Toen ie de persoon wegtrok zag hij dat het een pop was. En de biefstukjes blijken van hout te zijn. Beteuterd loopt hij terug naar de bunker. Aangekomen merkt hij dat de deur op slot zit. Op de deur hangt een briefje. 'Mijn bunker!'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparaat bouwt een gouden bunker. Rambo denkt: "Die gouden bunker ziet er ook wel mooi uit!" Dus gaat hij héél stiekem naar de gouden bunker. Hij opent de deur en doet een stap naar binnen, valt hij in een diep gat! Eenmaal boven gekomen ziet hij Sparaat die de gouden bunker heeft omgebouwt in een deurmat met de tekst: "MIJN bunker!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer terug van het graf waar ik mijn twee vrouwtjes heb opgegraven (want ze waren slechts K.O.) en vervolgens ga ik weer naar de bunker toe. Ik zie tot mijn verbazing dat Sparaat de bunker hermitisch heeft afgesloten. Dus ik zit te denken hoe ik dat ding weer zou kunnen krijgen. Op dat moment hoor ik een straaljager-drone overvliegen en schiet me een idee tebinnen. Ik en mijn vrouwtjes vliegen tot een hoogte van wel 100 km bover zeeniveau, en starten aan de andere kant van de wereld met snelheid opbouwen. Eenmaal bij de bunker aangekomen hebben wij de snelheid van enkele kilometers per seconden behaald, dat is rond de mach 20/30 (30 keer sneller dan het geluid). Als wij over de bunker heen vliegen op een hoogte van honder meter, word door de luchtstroming de hele bunker meegesleurd en zo beland hij enkele honderden kilometers verderop. Wij remmen af met al onze kracht, die helaas aan de andere kant van de wereld een paar tornado's laat ontstaan. Wij breken de bunker in en nu is het weer MIJN BUNKER! Oh en wat er met Sparaat gebeurde? Die is in een baan rond de aarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik klop op de deur, en sparaat doet open. we zitten samen in de bunker. toen dacht ik aan die ene regel: ik mag geen punaises op de stoel van de leraar leggen. nee wacht, niet die regel: geen teams. dus ik zeg tegen sparaat dat er buiten met chocolaatjes gestrooid wordt. even trapt hij erin, net goenoeg tijd om snel een straalmotor te bouwen, een nucleaire motor uit te vinden en te bouwen, en weg te vliegen. even later wordt sparaat neergemept. toen hij bijkwam zag hij dat er een model raketje op zijn hoofd was beland. er zat een briefje aan... Mijn bunker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...