Spring naar bijdragen

Meer slots voor Survival?


Justin (Spot)

TorchCraft  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Survival groter?



Aanbevolen berichten

yow, ADHDspot hier,

 

Het is me laatst opgevallen dat het steeds drukker word in de survival server van TorchCraft. Maar goed ook, steeds meer vote's en donaties. Dat is weer goed voor de server!

Wat vinden jullie? Moet Pixiio de survival groter maken? qua slots dan hé :P

 

Laat een reactie achter :P

bewerkt door Linkforsoad
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is laatst nog een stuk groter gemaakt. Het was eerst een cirkel met een diameter van 12000 blokjes (vanaf het nulpunt 6000 blokjes elke kant op), nu is het een cirkel met een diameter van zeker 19000 blokjes (vanaf het nulpunt 9500 blokjes elke kant op).

 

Met de formule voor de oppervlakte van een cirkel:

Pi*straal^2

Bereken ik dat voor de vergroting de map een oppervlakte had van iets meer dan 113 miljoen blokjes,

en dat na de vergroting de map een oppervlakte had van ongeveer 283,5 miljoen blokjes.

Dus de wereld is laatst al 2,5 keer zo groot geworden.

 

Vergroting van de wereld is voorlopig dus niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is laatst nog een stuk groter gemaakt. Het was eerst een cirkel met een diameter van 12000 blokjes (vanaf het nulpunt 6000 blokjes elke kant op), nu is het een cirkel met een diameter van zeker 19000 blokjes (vanaf het nulpunt 9500 blokjes elke kant op).

 

Met de formule voor de oppervlakte van een cirkel:

Pi*straal^2

Bereken ik dat voor de vergroting de map een oppervlakte had van iets meer dan 113 miljoen blokjes,

en dat na de vergroting de map een oppervlakte had van ongeveer 283,5 miljoen blokjes.

Dus de wereld is laatst al 2,5 keer zo groot geworden.

 

Vergroting van de wereld is voorlopig dus niet nodig.

met groter bedoel ik dan dat er meer mensen opkunnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment is 120 een goed getal voor de survival. Maar zoals je misschien al hebt gelezen zal het wat rustiger op survival worden aangezien er een vierde server bij komt.

 

Mocht dit niet door gaan dan kunnen we kijken naar reserve slots voor VIP's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer spelers is meer lag en er is nu al meer dan lag genoeg tijdens de piekuren.

Dus ik ben tegen meer slots.

Maar ik vind ook dat spelers die betaald hebben voorrang moeten krijgen op de anderen.

Dus best het aantal slots beperkt laten om lag te verminderen maar de Godlikes.VIP++, VIP voorrang geven op de anderen.

Of je nadien ook moet rekening houden met extra donnaties dat betwijfel ik want dan wordt het een privé server voor de rijksten onder ons.

Niet iedereen kan honderden euros betalen om in de top te zitten.

 

Een andere mogelijkheid is om met timers te werken ipv voorrang te geven aan de ranking.

Uiteraard moet dit enkel als het max aantal slots is bereikt.

Zo kan je bvb de spelers na xx tijd terug naar de lobby zenden zodat de volgende een kans krijgt om in te loggen.

Bvb elk uur wordt je naar de lobby gestuurd en zo krijgt iemand anders de kans om te spelen.

Aangezien iedereen elk uur eruit gezet wordt kan je dus nooit echt lang moeten wachten om te spelen.

Dit systeem is het eerlijkste tov mensen die niet kunnen betalen maar benadeeld wel de mensen die wel bijdragen.

 

Anders een combinatie van beiden.

Elk uur ga je naar de lobby maar er zijn 50 plaatsen die enkel voorzien zijn voor mensen die donneren.

Dat is eerlijker voor beiden MAAR veel moeilijker te programmeren.

 

Ik hoop dat mijn ideeen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig hoe doneren en ranks vaak als hetzelfde worden gezien. Van het geld dat ik heb gedoneerd had ik makkelijk godlike kunnen kopen.. maar heb het uitgegeven aan dingen die voor mij nuttiger waren. Volgens het systeem dat hierboven wordt geopperd zou ik dus benadeeld worden op VIP's, terwijl ik misschien wel meer heb gedoneerd. Vind ik oneerlijk

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer spelers is meer lag en er is nu al meer dan lag genoeg tijdens de piekuren.

Dus ik ben tegen meer slots.

Maar ik vind ook dat spelers die betaald hebben voorrang moeten krijgen op de anderen.

Dus best het aantal slots beperkt laten om lag te verminderen maar de Godlikes.VIP++, VIP voorrang geven op de anderen.

Of je nadien ook moet rekening houden met extra donnaties dat betwijfel ik want dan wordt het een privé server voor de rijksten onder ons.

Niet iedereen kan honderden euros betalen om in de top te zitten.

 

Een andere mogelijkheid is om met timers te werken ipv voorrang te geven aan de ranking.

Uiteraard moet dit enkel als het max aantal slots is bereikt.

Zo kan je bvb de spelers na xx tijd terug naar de lobby zenden zodat de volgende een kans krijgt om in te loggen.

Bvb elk uur wordt je naar de lobby gestuurd en zo krijgt iemand anders de kans om te spelen.

Aangezien iedereen elk uur eruit gezet wordt kan je dus nooit echt lang moeten wachten om te spelen.

Dit systeem is het eerlijkste tov mensen die niet kunnen betalen maar benadeeld wel de mensen die wel bijdragen.

 

Anders een combinatie van beiden.

Elk uur ga je naar de lobby maar er zijn 50 plaatsen die enkel voorzien zijn voor mensen die donneren.

Dat is eerlijker voor beiden MAAR veel moeilijker te programmeren.

 

Ik hoop dat mijn ideeen helpen.

 

Dit klinkt erg als wij van wc-eend adviseren wc-eend, je zou bij de VVD moeten gaan daar kun je ook jezelf bevoorrechten!

Ik vindt het al belachelijk dat je met een bepaalde rang kunt vliegen op survival, dat is dan allang geen survival meer!

En dan denken dat je als godlike ook meer recht hebt om op de server te kunnen!

Nee!!! Heel slecht idee!

Maak lekker zelf een map, ga alleen spelen! Heb je nooit teveel mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig hoe doneren en ranks vaak als hetzelfde worden gezien. Van het geld dat ik heb gedoneerd had ik makkelijk godlike kunnen kopen.. maar heb het uitgegeven aan dingen die voor mij nuttiger waren. Volgens het systeem dat hierboven wordt geopperd zou ik dus benadeeld worden op VIP's, terwijl ik misschien wel meer heb gedoneerd. Vind ik oneerlijk

Hier ben ik het volkomen met je eens maar we zullen wel zien wat het zal worden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...