Jonko1991 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ik ben aan de bouw van Colossus begonnen rond Augustus 2013 in samenwerking met basserbas. Bij het begin van de bouw was er niet echt een plan over wat er gebouwd ging worden en zijn we opzoek gegaan naar een mooi gebied om iets neer te zetten. Uiteindelijk is de keus gevallen op een gebied met een enorme variatie in landschappen. Zee, woestijn, moeras, sneeuw en in het midden van alles een grote berg. Nadat het idee ontstaan was om een amfitheater te gaan bouwen moest Basserbas helaas afhaken van het project omdat hij druk was met zijn eigen project, en moest ik in eentje verder gaan. Na heel hard te hebben gewerkt was de bouw van het theater na 4 weken dan eindelijk voltooid. Maar toen was het project nog niet af! Ik bouwde een grote muur om het amfitheater om alle ongewenste bouwers buiten zicht te houden. En toen moesten alle lege ruimtes binnen de muren nog gevuld worden. Ik besloot er een stad te bouwen, elk stukje in een andere stijl om aan te sluiten aan de vier verschillende biomes. Hier is ongeveer een maand over gedaan en al mijn harde werken is uiteindelijk beloont met een prachtig project en een warp! Voor meer info: http://www.torchcraft.nl/index.php?/topic/2661-the-rise-of-project-noname/ Mid'Rah (Spammer) en AppleBel > 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lobkestar Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Gefeliciteerd met je warp Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim (trashyou) Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Gefeliciteerd met de warp jonko Een mooi project die er zeker een verdiend! Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixels_Gamer Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Mooi! Gefeliciteerd met je warp. Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pixiio Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Gefeliciteerd met de warp, tof project! Jonko1991 > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonko1991 Geplaatst 27 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Lobke en Pixiio jullie ook bedankt voor de warp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leon28409 Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 mooi project en gefeliciteerd met je warp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BelgiumFury Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 ik kan niet zeggen lachen het ziet er te mooi uit ik kan alleen zeggen : heu zo moooooooooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomitie_123 Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Mooi gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RazzleBerry Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 een SUPERMOOI project!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden