Spring naar bijdragen
Jonko1991

Colossus

Aanbevolen berichten

vEUMLv1.png

Ik ben aan de bouw van Colossus begonnen rond Augustus 2013 in samenwerking met basserbas. Bij het begin van de bouw was er niet echt een plan over wat er gebouwd ging worden en zijn we opzoek gegaan naar een mooi gebied om iets neer te zetten. Uiteindelijk is de keus gevallen op een gebied met een enorme variatie in landschappen. Zee, woestijn, moeras, sneeuw en in het midden van alles een grote berg.

Nadat het idee ontstaan was om een amfitheater te gaan bouwen moest Basserbas helaas afhaken van het project omdat hij druk was met zijn eigen project, en moest ik in eentje verder gaan. Na heel hard te hebben gewerkt was de bouw van het theater na 4 weken dan eindelijk voltooid.

Maar toen was het project nog niet af! Ik bouwde een grote muur om het amfitheater om alle ongewenste bouwers buiten zicht te houden. En toen moesten alle lege ruimtes binnen de muren nog gevuld worden. Ik besloot er een stad te bouwen, elk stukje in een andere stijl om aan te sluiten aan de vier verschillende biomes.  Hier is ongeveer een maand over gedaan en al mijn harde werken is uiteindelijk beloont met een prachtig project en een warp!

Voor meer info: http://www.torchcraft.nl/index.php?/topic/2661-the-rise-of-project-noname/

four-seasons_zpscd7fe24d.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites