Spring naar bijdragen

RAM usage


Pixiio

Aanbevolen berichten

Leuk om te zien wel. :)

Staan de spec's van de server/host/jou computer/... eigenlijk ergens op't forum ofzo? Ik was net eventjes aan't zoeken maar ik vond hhet niet direct.

@debowie1: de kans is vrij groot dat die onderste pieken downtime zijn hé :D Want zelfs een stilstaande smartphone of tablet waar helemaal niets op bezig is draait op 600mb RAM, laat staan een computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@debowie1: de kans is vrij groot dat die onderste pieken downtime zijn hé Want zelfs een stilstaande smartphone of tablet waar helemaal niets op bezig is draait op 600mb RAM, laat staan een computer.

Ik vermoed dat dat geheugengebruik alleen voor de minecraft service is eigenlijk :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om te zien wel. :)

Staan de spec's van de server/host/jou computer/... eigenlijk ergens op't forum ofzo? Ik was net eventjes aan't zoeken maar ik vond hhet niet direct.

@debowie1: de kans is vrij groot dat die onderste pieken downtime zijn hé :D Want zelfs een stilstaande smartphone of tablet waar helemaal niets op bezig is draait op 600mb RAM, laat staan een computer.

CPU: http://ark.intel.com/products/65727/Intel-Xeon-Processor-E3-1270V2-8M-Cache-3_50-GHz

Verder heeft de server SSD's en 4 GB aan RAM. De server staat bij een hosting bedrijf, dus niet thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...