Spring naar bijdragen

TorchCraft te streng


Maxtobound

TorchCraft te streng?  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Vinden jullie dat TorchCraft staff zijn spelers te streng straft?

    • Ja het is veelste streng!
    • Ja maar zo leren mensen ervan.
    • Nee, je weet hoe je je moet gedragen.
    • Nee, het is goed zo.


Aanbevolen berichten

Hallowww beste tc spelers,

 

Ik heb even een topic gemaakt over de strengheid van de TC staff..

 

(Ik weet dat het niet in deze categorie hoort maar waar het moet weet ik ook niet)

 

Ik volg de banlijst soms wel eens en dan zie ik dat mensen een ban van 1 week hebben voor schelden. Dit vind ik nogal streng, er bestaat ook iets zoals mute. 

 

Mute word bijna/nooit gebruikt op de server zover ik het weet. Het zou TC meer users besparen als ze mute gebruiken in plaats van een directe ban. Mensen komen er zo al gauw achter dat TorchCraft heel streng is en verlaten de server.

 

Bij ongevallen zoals lagg-machines spreken we over iets anders, daar is het minimale een warn/ban.

 

Maar tijdens scheldpartijen zouden jullie minsten gebruik moeten maken van mute.

 

Of jail, er is een /warp jail maar die word nooit gebruikt?

 

Als mensen grieven/irriteren kun je ze toch ook gewoon jailen?

 

Ff een voorbeeld: 

 

Jan noemt iemand voor de grap flikker en een mod ziet dat, Jan had al 2 warnings en daar komt zijn 3e. Hij is dus voor 3 dagen genaaid. Hiervoor kun je minimaal een mute van 15 minuten voor geven.

 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, bij hacks is het gewoon een permanente á temp ban.

 

(Stem op de poll)

 

Mvg Max 

 

:)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met je eens, alleen het schelden is terrecht (gwn een temp-ban dus!)

Ik heb ook bannen gezien voor iemand die een andere taal sprak, en perongeluk op deze server kwam omdat hij/zij dacht dat is een Engelse server was.

En je mag wel Engels/Frans/Duits praten als het NIET druk is -L- ...

Flauwe kul.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

torchcraft mag soms nog wel strenger zijn op schelden lijkt mij. vooral schelden met ziektes.

Ik snap dat het erg is om te zien dat mensen met ziektes schelden máár, je kunt users houden door ze te muten of te jailen..

 

Een ban is gewoon nuteloos terwijl /warn, /mute en /jail er zijn. Dat zijn de kleine voorproefjes voordat iemand banned word. 

Wat mij betreft mag het toch wel minder streng worden..

 

Wat dacht je voor users die schelden met k..... een mute van 12 uur te geven (dit is streng maar zo houd je wel users).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met je eens, alleen het schelden is terrecht.

Ik heb ook bannen gezien voor iemand die een andere taal sprak, en perongeluk op deze server kwam omdat hij/zij dacht dat is een Engelse server was.

En je mag wel Engels/Frans/Duits praten als het NIET druk is -L- ...

Flauwe kul.

 

Fijn dat je het met mij eens bent! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat het erg is om te zien dat mensen met ziektes schelden máár, je kunt users houden door ze te muten of te jailen..

 

Een ban is gewoon nuteloos terwijl /warn, /mute en /jail er zijn. Dat zijn de kleine voorproefjes voordat iemand banned word. 

Wat mij betreft mag het toch wel minder streng worden..

 

Wat dacht je voor users die schelden met k..... een mute van 12 uur te geven (dit is streng maar zo houd je wel users).

 

Torchcraft heeft ook niks aan users, die je de hele dag vol schelden met kk na dat 12 uur mute.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Torchcraft heeft ook niks aan users, die je de hele dag vol schelden met kk na dat 12 uur mute.

 

no way 12 uur mute, gewoon een lekkere week ban, gewoon maar is goed laten nadenken waar je nou eigenlijk mee scheld

 

Dan mute je ze toch langer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn geen kinderdagverblijf, users horen zich aan de regels te houden. Doen ze dit niet dan weten ze dat er consequenties aan verbonden zitten. Als we gaan muten dan zijn we eeuwig bezig, een ban is een betere waarschuwing. ;)

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn geen kinderdagverblijf, users horen zich aan de regels te houden. Doen ze dit niet dan weten ze dat er consequenties aan verbonden zitten.

 

Natuurlijk hier heb je gelijk in, maar alsnog is het toch wel streng? Als ik de banlist check verlies je ongeveer 25 users per week (kan het fout hebben) aan schelden. Wat als die 25 users gemute worden? Dan kun je ze i.p.v een 1 week ban een 1 week mute geven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max,

Als dit over Reclaimer gaat...

Gaat het niet helpen.

Nooo hoe kom je der bij haha, ik ben zelf ook banned door zijn hacks :P Maar dit is om de community van TorchCraft groot te houden en goed. Ik probeer hier een paar aandachtspunten te bespreken ;) (Dit is dus algemeen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het deels met je eens maar krijgen mensen die schelden (niet met ziektes) niet een temp-ban inplaats van perma-ban?

Dat doen we dan ook meestal. Mochten we een ban geven zonder tijd dan kan de user een ticket aanmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van mening dat de huidige regels die gehanteerd worden op TorchCraft (in de survival) goed werken. Ik heb nooit veel last gehad van veel scheldende mensen in de chat, of wat dan ook, doordat het goed word aangepakt door de mods en admins (wat best een compliment waard is). Ik vind dus ook dat hier niet echt iets aan veranderd moet worden. Maar om op het hiervoor geplaatste bericht van Pixiio terug te komen, het systeem waarbij een ban zonder tijd wordt gehanteerd, vind ik verbeteringsvatbaar (lang moeten nadenken voor dit woord :) ). Aangezien een aantal users hier of van de site niets vanaf weet. Dit zou dus betekenen dat een user hierdoor voor een lange periode gebanned wordt, terwijl de mod of admin hem/haar wil spreken in een ticket.

 

Lex28404

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het deels met je eens maar krijgen mensen die schelden (niet met ziektes) niet een temp-ban inplaats van perma-ban?

En mochten mensen een tempban krijgen en die te lang vinden, ze kunnen altijd een ticket maken waarom ze het te lang vinden. Maar blijkbaar wil (bijna) niemand dat.

 

Over dat Torchcraft te streng is? Ik vind ze zelf nog vrij soft.

 

Daarnaast, over het muten: Zodra iemand gemute wordt zijn ze bijna altijd compleet verongelijkt, en dat laten ze ook goed merken nadat de mute voorbij is.

 

Over het weekje ban na schelden, tja, als spelers meerdere keren dingen zoals k-woordje zeggen, in combinatie met lijer of homo, dan mogen ze wat mij betreft ook wel wieberen. De regels zijn hier dan ook vrij duidelijk over.

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat er nog te weinig wordt gedaan tegen schelden.. Ik vind dat alle woorden die mensen kunnen discrimineren (homo, jood, neger). Allemaal direct een tempban van 2 dagen verdienen, Zeker omdat er gewoon veel kinderen op spelen die deze taal niet hoeven te horen. En vooral dat ze het gaan napraten.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen de regels net ietsje strenger worden aangepast, en wat minder mutes worden uitgedeeld. Voorbeeld: laatst zat iemand te schelden dat dit zo'n kk k*t server was! en ook in caps. Ik ging tegen hem in om te zeggen dat hij dan zijn mond moest houden en weg gaan, maar hij weigerde dat en zei constant "IK DENK EROVER NA!!!" in de chat. Na een minuut ofzo was Ronald het beu en had hem eerst een warning gegeven, en toen een ban voor ik weet mijn god niet meer hoe lang. Ik kreeg ook een warning, omdat ik het woorden k*t gebruikte uit zijn citaat, wat volkomen TERECHT was. En nu wil ik ff iets duidelijk maken. Iedereen die op deze server speelt, heeft elkaar te respecteren en met gelijke te behandelen, dus ook niet uitschelden als hij bijvoorbeeld dislecties is, en vervolgend word volgespamd met schelden zoals (weer een voorbeeldje, waar gebeurt): "haha, het kleine k*t kk kindje kan niet schrijven! Wat een grote kk h*m* is dat!" En dan mag je van Ronald, en de rest van de server, wel ff opwieberen zoals een aantal dat zo mooi zeggen!

Om een lang verhaal kot te maken: de regels mogen best iets aangescherpt worden qua uitschelden en mensen belachelijk maken, en ik weet niet of het al zo is, maar misschien kunnen jullie kijken of jullie alle /msg /tell kunnen aflezen? Want als mensen gemute zijn kunnen ze dacht ik nog in /msg praten. Bovendien krijg je meer een dichtere band tussen alle spelers, alsof er geen rank bestaat, en het word een stuk gezelliger!

Maar dit was dus even het stukje van mij, kijk wat jullie ervan vinden en of jullie het ermee eens zijn! Oh nog 1 ding wat ik ff echt kwijt moet, en dat bevat gecensureerd schelden, is dit: IK BEN ER GUTHERD***E KLAAR MEE MET DIE KLEINE K*T MENSJES DIE DE HELE BOEL VERZIEKEN MET DAT K*T GESCHELD VAN ZE!!! Zo... Dat lucht ff op ^^

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen de regels net ietsje strenger worden aangepast, en wat minder mutes worden uitgedeeld. Voorbeeld: laatst zat iemand te schelden dat dit zo'n kk k*t server was! en ook in caps. Ik ging tegen hem in om te zeggen dat hij dan zijn mond moest houden en weg gaan, maar hij weigerde dat en zei constant "IK DENK EROVER NA!!!" in de chat. Na een minuut ofzo was Ronald het beu en had hem eerst een warning gegeven, en toen een ban voor ik weet mijn god niet meer hoe lang. Ik kreeg ook een warning, omdat ik het woorden k*t gebruikte uit zijn citaat, wat volkomen TERECHT was. En nu wil ik ff iets duidelijk maken. Iedereen die op deze server speelt, heeft elkaar te respecteren en met gelijke te behandelen, dus ook niet uitschelden als hij bijvoorbeeld dislecties is, en vervolgend word volgespamd met schelden zoals (weer een voorbeeldje, waar gebeurt): "haha, het kleine k*t kk kindje kan niet schrijven! Wat een grote kk h*m* is dat!" En dan mag je van Ronald, en de rest van de server, wel ff opwieberen zoals een aantal dat zo mooi zeggen!

Om een lang verhaal kot te maken: de regels mogen best iets aangescherpt worden qua uitschelden en mensen belachelijk maken, en ik weet niet of het al zo is, maar misschien kunnen jullie kijken of jullie alle /msg /tell kunnen aflezen? Want als mensen gemute zijn kunnen ze dacht ik nog in /msg praten. Bovendien krijg je meer een dichtere band tussen alle spelers, alsof er geen rank bestaat, en het word een stuk gezelliger!

Maar dit was dus even het stukje van mij, kijk wat jullie ervan vinden en of jullie het ermee eens zijn! Oh nog 1 ding wat ik ff echt kwijt moet, en dat bevat gecensureerd schelden, is dit: IK BEN ER GUTHERD***E KLAAR MEE MET DIE KLEINE K*T MENSJES DIE DE HELE BOEL VERZIEKEN MET DAT K*T GESCHELD VAN ZE!!! Zo... Dat lucht ff op ^^

 

Je hebt gelijk, ik ben het ook met je eens.

Zo hoort het ook, als iedereen nou met ziektes gaat schelden die erg zijn, pfff...

En ja, je moet indd respect hebben voor andere (HIER VALLEN DE MODS OOK ONDER)

Ik heb de laatste tijd hier ook topics voorbij zien komen met een poll, waar je in kon stemmen of een mod goed was of niet.

Deze mod had hun TERRECHT verbannen, en alleen omdat er 4 mensen tegen deze mod waren, liep zijn modfunctie ook in gevaar volgens hun. (dus NIET volgens de staff van TC)

Als je dit hoort als mod, kan ik me best voorstellen dat dit erg telleurstellend is,

Als je zo goed je best doet om anderen mensen het naar hun zin te maken op deze pracht server en dat je dan hoort dat dit en dat niet goed is en dat je beter geen mod meer kan zijn pfff....

Tuurlijk, ik ben het soms ook niet eens met iemand ( in dit geval een mod)

Maar, dat is zijn mening, en als hij/zij zich daar aan irriteert moet je daar maar rekening mee houden. (trouwens niet alleen met mods!)

Maar ik vind alle mods helemaal toppie op TC, maar her en der kan er wel wat strenger. (dit is dan op bepaalde gebieden)

En iedereen heeft zijn favoriete mod(s), daar verander je ook niks aan, maar deel het niet want het is niet leuk voor de andere mod(s).

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat er niets mis is met de regels. Ik erger me elke dag aan het gescheld op de server. Misschien houden we nieuwe users als ze allemaal bij een warp spawnen waar alle regels + straffen staan. Dan is de straf altijd terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat er niets mis is met de regels. Ik erger me elke dag aan het gescheld op de server. Misschien houden we nieuwe users als ze allemaal bij een warp spawnen waar alle regels + straffen staan. Dan is de straf altijd terecht.

 

Uhh, jawel wie zorgen dat deze mensen worden verbannen?

En wie maakt Tc dan veel te streng?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alleen jammer dat wanneer er geen mods aanwezig zijn de schelders ongestraft hun

gang kunnen gaan, dit is me al meermaals overkomen dat ik me erger aan al het gescheld

en er niks kan worden ondernomen.

 

Bestaat er geen script die er kan voor zorgen als een bepaald aantal users zich

ergeren aan iemand die scheld er automatisch een /mute word uitgevoerd tot

wanneer een mod kan ingrijpen?

 

tubos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen de regels net ietsje strenger worden aangepast, en wat minder mutes worden uitgedeeld. Voorbeeld: laatst zat iemand te schelden dat dit zo'n kk k*t server was! en ook in caps. Ik ging tegen hem in om te zeggen dat hij dan zijn mond moest houden en weg gaan, maar hij weigerde dat en zei constant "IK DENK EROVER NA!!!" in de chat. Na een minuut ofzo was Ronald het beu en had hem eerst een warning gegeven, en toen een ban voor ik weet mijn god niet meer hoe lang. Ik kreeg ook een warning, omdat ik het woorden k*t gebruikte uit zijn citaat, wat volkomen TERECHT was. En nu wil ik ff iets duidelijk maken. Iedereen die op deze server speelt, heeft elkaar te respecteren en met gelijke te behandelen, dus ook niet uitschelden als hij bijvoorbeeld dislecties is, en vervolgend word volgespamd met schelden zoals (weer een voorbeeldje, waar gebeurt): "haha, het kleine k*t kk kindje kan niet schrijven! Wat een grote kk h*m* is dat!" En dan mag je van Ronald, en de rest van de server, wel ff opwieberen zoals een aantal dat zo mooi zeggen!

Om een lang verhaal kot te maken: de regels mogen best iets aangescherpt worden qua uitschelden en mensen belachelijk maken, en ik weet niet of het al zo is, maar misschien kunnen jullie kijken of jullie alle /msg /tell kunnen aflezen? Want als mensen gemute zijn kunnen ze dacht ik nog in /msg praten. Bovendien krijg je meer een dichtere band tussen alle spelers, alsof er geen rank bestaat, en het word een stuk gezelliger!

Maar dit was dus even het stukje van mij, kijk wat jullie ervan vinden en of jullie het ermee eens zijn! Oh nog 1 ding wat ik ff echt kwijt moet, en dat bevat gecensureerd schelden, is dit: IK BEN ER GUTHERD***E KLAAR MEE MET DIE KLEINE K*T MENSJES DIE DE HELE BOEL VERZIEKEN MET DAT K*T GESCHELD VAN ZE!!! Zo... Dat lucht ff op ^^

censuur of geen censuur, mensen moeten zich gewoon aan de regels houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De TorchCraft staff doen wat ze kunnen doen. Deze mensen hebben ook nog een leven en kunnen niet altijd op de kindertjes letten die zich niet aan de regels houden. Als iemand zich niet aan de regels houdt en de Mods zien dat, word er volgens de regels gehanteerd. Heb respect voor de TorchCraft Staff!   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...