Spring naar bijdragen

mijn bunker 2!


Rambo

Aanbevolen berichten

oke ruben 

 

ik snap niet wat je bedoelt als ik er  niet uikomt 

 

maar ik kan je niet goed verstaan en jij komt dichter bij me staan dus trek ik je aan je oren en trek je uit MIJN BUNKER  !!! 

 

maar even off topic .. 

 

kun je het me beter uitleggen ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lancering in 10 ... 9 ... 8 ... *LeMounirr rent van nieuwsgierigheid naar buiten* 7 ... 6 ... 5 ... 4 ... *LeMounirr vraagt zich af wat er gebeurd* 3 ... 2 ... 1 ... Haha MIJN BUNKER!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apart, want ik was net op het zelfde moment een nuke aan het lanceren! Incomming, hitting the target in 10...9...8...7...6....(versnelt near Mach 10)5...4...3...2...1... (Wat ik nu vertel berekend de warhead in een paar nano-seconden)

Height: 2983 meters above the ground

Speed: Mach 11

Load: 100 megatons

Danger: high

plausible shockwave: 6 times around the earth.

Radioactivity: not that much

Detonating...

En op dat moment explodeerde de nuke op een hoogte van ongeveer 3 kilometer, waardoor de klap gigantisch is! De schokgolf dringt de bunker in, en blaast ska eruit alsof het niks is. De schokgolf van de nuke gaat nog een paar keer de hele aarde over, en laat een gigantisch gat achter waar de bunker stond... De bunker is niet kapot, maar is de ruimte in geslingerd! De bunker is nu in een baan om de aarde, en ska? Die is een nieuwe asteroïde geworden in de asteroïde-gordel geworden! Ik vlieg naar de bunker toe en ik zit daar lekker veilig, kijkend uit het raampje over de aarde... Zo mooi... Zo mooi zelfs dat ik bijna vergeet te zeggen MIJN BUNKER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie een vreemd voorwerp in de lucht vliegen, even kijken met CTRL met Optifine.... AHA Midrag! Die rare draak! Ooit zou een Astroïde op die bunker inslaan. Gelukkig bestaat er worldedit, /br sphere obsidian 100. Midrag raakt in paniek! Hij springt uit de bunker, hij is toch een draak. Intussen raakt de Astroïde de bunker, en de astroïde gaat kapot, en de bunker komt naar de aarde toe, recht voor mijn neus. Ik loop de bunker in, en ik zie Midrag zijn betreurde gezicht, zo mooi, zo mooi Dat ik bijna ben vergeten MIJN BUNKER te zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dafuq...? Ach laat maar, volgens mij heeft casie-pas weer eens teveel van de film "gravity" gezien. Poor little Guy... Ach ja, I don't give a freaking **** :P! Trouwens Rambo... Dat gesencruerde (hoe je het ook spelt)... Ik wil echt niet weten wat dat is! Althans... Nee toch niet :P. Maar ik kommer dus net achter dat mijn strategie werkt met een nuke... Dat word nog leuk! Alleen het punt is dat ik geen spullen meer heb om een nuke te maken, mijn nucleair rods zijn op... Hoe kan ik dan zorgen dat ik rambo goed de deur uit krijg... Idee! Midrag pakt zijn satalitofoon (een telefoon, maar dan direct verbonden met een privé satelliet, heel sterk dus qua bereik!) en belt een oude vriend van hem. "He ouwe vriend!" zegt hij aan de satalitofoon, "kan je ff nog terug komen op de aarde? Ik zou wel je rapid-fire powercore en je shield meenemen, plus die zwart-gat supercore van je. Ja je weet wel, die je heel vaak je gebruikt. Is goed, of ik nog iets anders nodig heb? Ehm... Laat me ff denken qua andere powercores... Je heb toch nog die mini-gun en laser van je? Als je die ook kan meenemen ben ik heel blij! Je komt er aan? Mooi, hoe lang denk je dat je erover doet om hierheen te komen? Want je was toch net een andere planeet aan het verwoesten? Een paar seconden maar? Hoe... Oh wacht, je hebt eindelijk die black-matter booster van me geïnstalleerd? Oh ik zie je al, en thanks nog!" *hangt telefoon op* 'zo Rambo, bereid je maar voor op mijn vriend de collossatron, een gigantische metalen robotslang!'

Rambo ligt lekker op zijn gazon te liggen, totdat hij een knal hoort en een verbranden geluid. Hij kijkt op en ziet tot zijn grote schrik een gigantisch gevaarte op zich afkomen. Het is de collossatron die recht op hem afkomt! Hij valt bijna flauw, maar dan toch net niet. Hij doet dat wel als hij ziet dat alle kanonnen op hem gericht worden! Als hij wakker word is collossatron om hem heen gewikkeld, met alle kanonnen nog steeds op hem gericht. Ik kom aanvliegen, en zeg luid en duidelijk: "Rambo, dit is waarschijnlijk het laatste dat je zult zien, dus... Bye have a great time in the blackhole!" En op dat moment schiet collosa een zwart gat naar hem toe, waardoor hij verdwijnt! "Nog thanks collosa, enne, nu je er toch bent, waarom niet logeren in mijn nieuwe bunker?" Hij is het daarmee eens, en ik dus ook. MIJN BUNKER! Don't f**k with the collossatron!

//edit ps., volgens mij het langste verzonnen verhaal hiero xD

bewerkt door Darkdragon (Midrag)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heb ik nog een reserve kopie, en ik gebruik die en dus is het verhaal terug! En ook collossatron, die is nu woedend! Hij houd ervan als steden en dorpen van de kaart worden geveegd, maar hij haat het wanneer hij zelf word verslagen! En al helemaal door een gum! Collossa grijpt Edward met zijn staart, smijt hem een aantal keer de grond en de bunker aan, en kijk hem heel strak aan. Collossa zegt met een metaalachtige stem: "je hebt het voor mekaar gekregen om mij even weg te krijgen, maar nu zorg ik dat JIJ verdwijnt!" En dan richt hij zijn black-hole-generator op Edward, vuurt hem af, en weg. Collossa kijkt me aan, en zegt: "Dat probleem is ook weer opgelost, en dus... Zullen we verder gaan relaxen? Ik heb nog wat olie meegenomen, is dat ook niet van voor jouw amor?" Ik knik, en zeg: "MIJN BUNKER!!!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig was het niet zo'n groot vlammetje, dus... En nu is Collossa nog kwaaier, omdat nu iemand ook zijn olie afpakt! Hij grijpt minetigo, en schiet weer een zwart gat op hem af. En weg is minetigo! Ik: "hoe vaak ga je nog mensen naar die andere dimensie sturen? Is het hier niet al erg genoeg?" "Ach" zegt Collossa, "ze zitten in een tussen dimensie, niks aan!" Ik knik, en vervolgens ga weer de bunker in. MIJN BUNKER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het gesencoreerende gebeuren, ben ik de afgelopen tijd nog al, ja, hoe zeg je dat.... Misselijk geweest..... Maar goed. Ik weet dat Midrag een draak is, dus hij zal ooit wel eens terug naar de End moeten om op zijn Endermans te passen en de mensen die de ender dragon willen verslaan, dood maken. Even snel de End Portal vinden, spelers er naar toe teleporteren. Midrag zijn 6e zintuig zegt dat er spelers in de End zijn, dus gaat hij even naar de End. Terwijl ik intussen, fluitend de bunker in loop...

Mijn bunker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om vervolgens weer Collossa tegen te komen! Omdat hij dacht dat alleen ik de bunker had, vergat hij dat Collossa nog logeerde! En die is nu pissed off... En grijp van zijn staart en cas vliegt de bunker uit! Met een zwart-gat achter hem aan! Ik merk met mijn dimensionale zintuig dat in de overworld iets aan de hand is! Ik kom terug uit de end, en zie cas vliegen! Ik kijk Collossa aan en hij lacht zich dood aan het gezicht dat ik trek! Ik kijk nog cas ff na, en dan zeg ik, MIJN BUNKER!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simpelweg uit de dimensie stappen, collosatron naar death star schieten door een materiedeeltje met een antimateriedeeltje te mengen. Mijn bunker. Ps: geen collosatron meer, heb nog een arsenaal met antimaterie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...