Spring naar bijdragen

mijn bunker 2!


Rambo

Aanbevolen berichten

Ik pak een blok op en gooi het blok als een driehoek naar Midrag waar het als een cirkel aankomt. *Logica* MIJN BUNKER!

ach ja, ik ken dat, niks aan! Dus... Ik gooi het terug, alleen is dat rondje met buskruit, dus zodra het zichzelf vervormd voor Sparaat dan explodeer het! En de klap was niet zo heel groot, maar omdat Sparaat aan de rand van de end stond, vlieg ie de void in! MIJN BUNKER!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het wegrennen van het Zwarte Gat ben ik best moe, gelukkig heb ik nog genoeg cookies over, tot op mijn verbazing sta ik weer bij de bunker. Ik eet de cookies op en Midrag ziet dat. Hij had heeeeel toevallig geen eten bij zich. Ik at ze op en Midrag komt naar buiten om te vragen voor wat cookies, ik zeg nee en ren de bunker in! Mijn Bunker! Oh ja, en nu geef ik nog wat cookies aan Midrag, uit medelijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat Midrag een non-fictie boek lezen,plus hij stopt met het meedoen van dit spelletje omwille van dat hij zonder fantasie gewoonweg niet bestaat.

Ā 

Verplaatst de bunker naar de Ijzer in BelgiĆ« Ā kruipt erin en laat de rivier overstromen(over de bunker dus niet erin), Oh nee het is de opwarming van de aarde dus laat het nu een ijstijd opkomen, de bunker is onvindbaar, maar al en een geluk zit ik erin, met een oneindige voorraad cookies van casbrother... en melk van de brambob koe. schrijft nog snel voordat ik in het kingsize bedje ga liggen,Ā 

Ā 

Ā 

MIJN BUNKER

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

voila spelletje gedaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was deed de was was was was. Na midrag dat had gehoord ging hij even thuis kijken op internet wat dat betekende. Mijn bunker!

als ijsberen ijsberen, ijsberen ijsberen. Zelfde verhaal. Mijn bunker!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel wel wel.... Spelen met tijd? Dit kan nog interessant worden... Hm... Ik moet er achter zien te komen wat cas zijn verdwijning voor gevolg kan hebben... Ik weet het al! Rambo is ook weg! Door dat hij cas daarheen heeft gestuurd, heeft hij zichzelf daar ook opgesloten, want toen kon je daar helemaal geen metaal zo hebben, dus breekt het daar! En dus MIJN BUNKER!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...