Spring naar bijdragen

SimonRoHond


SimonRotHont

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Simon ook wel bekend als simonRoHond

Op torchcraft speel ik kitpvp maar ben van plan factions ook te gaan spelen als ik lvl 999 ben.

Ik sta bekend als een van de beste pvpers van torchcraft samen met , svendutch, david77games, hendriksjeap en nog wat xD

Ik ben ook een youtuber en upload dagelijks pvp videos van torchcraft en andere server

Youtube.nl/ultimatedutchpvp

Dank je wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie nu eigenlijk leuker, kitpvp of pvp, mij lijkt kitpvp leuker, want daar heb je meer kans als non-pvp speler, iedereen heeft namelijk dezelfde gear, op de vips na dan. En op pvp ben je bijna kansloos in het begin :) (allemaal uit eigen ervaring :) )

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik ben Simon ook wel bekend als simonRoHond

Op torchcraft speel ik kitpvp maar ben van plan factions ook te gaan spelen als ik lvl 999 ben.

Ik sta bekend als een van de beste pvpers van torchcraft samen met , svendutch, david77games, hendriksjeap en nog wat xD

Ik ben ook een youtuber en upload dagelijks pvp videos van torchcraft en andere server

Youtube.nl/ultimatedutchpvp

Dank je wel!

kuch opschepper kuch ff op de server pvpen en je meteen al de beste voelen pff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kuch opschepper kuch ff op de server pvpen en je meteen al de beste voelen pff

kuch opschepper kuch ff op de server pvpen en je meteen al de beste voelen pff

Als ik zo kijk zijn er echt geen goeie pvpers, en jullie kunnen wel zeggen dat ik zeg dat ik me de beste voel. Ik zeg een van de!

Ik speel nu 2 maanden ofs en ken maar een paar goeie. Ik schep niet op!

Mensen gaan niet zomaar voer me staan en telkens vragen wil je team

Zal ik eens een video maken hoe vaak maar dan ook hoe vaak ik hacker word genoemd. hoevaak mensen ally met mij willen!?

Ik doe het hoor, je verspilt er alleen me tijd mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en zijn die ooit online, ik heb ze nog nooit gezien namelijk?

simon,

 

Ehm aangezien ik zo 500 uur playtime heb, en al een jaar PVP speel snap ik jou niet echt.. maar je zegt dat jij een van de beste pvpers bent? dan wil ik je graag uitnodigen voor een gevecht. dan denk ik dat je snel van gedachten verandert.

 

Vriendelijke groet

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo kijk zijn er echt geen goeie pvpers, en jullie kunnen wel zeggen dat ik zeg dat ik me de beste voel. Ik zeg een van de!

Ik speel nu 2 maanden ofs en ken maar een paar goeie. Ik schep niet op!

Mensen gaan niet zomaar voer me staan en telkens vragen wil je team

Zal ik eens een video maken hoe vaak maar dan ook hoe vaak ik hacker word genoemd. hoevaak mensen ally met mij willen!?

Ik doe het hoor, je verspilt er alleen me tijd mee

Laat het, het is typisch Nederlands. Als iemand je een compliment geef is het antwoord van "Ja, euhm mwah een beetje". En als je zegt "Ja, ik ben de beste pvp'er!" zien ze je meteen als een opschepper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat het, het is typisch Nederlands. Als iemand je een compliment geef is het antwoord van "Ja, euhm mwah een beetje". En als je zegt "Ja, ik ben de beste pvp'er!" zien ze je meteen als een opschepper.

 

Nou simonrohond ik nodig je graag uit voor één 1vs1 dan zullen we zien wie de beste pvpers van tc zijn! Ik ben dagelijks online trouwens! Verschilt van 30 min tot 5 uur... :P en speel al 2 jaar tc!

 

simon,

 

Ehm aangezien ik zo 500 uur playtime heb, en al een jaar PVP speel snap ik jou niet echt.. maar je zegt dat jij een van de beste pvpers bent? dan wil ik je graag uitnodigen voor een gevecht. dan denk ik dat je snel van gedachten verandert.

 

Vriendelijke groet

als ik zeg een van de beste, jullie fatten het metteen op dat ik de beste ben?

 

darkrover

 

 zegt gewoon normaal iets, komen alle godlike's effe stoer doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik zeg een van de beste, jullie fatten het metteen op dat ik de beste ben?

 

darkrover

 

 zegt gewoon normaal iets, komen alle godlike's effe stoer doen

 

Euhm, wel goed gelezen? 

 

Laat het, het is typisch Nederlands. Als iemand je een compliment geef is het antwoord van "Ja, euhm mwah een beetje". En als je zegt "Ja, ik ben de beste pvp'er!" zien ze je meteen als een opschepper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...