Spring naar bijdragen

SimonRoHond


SimonRotHont

Aanbevolen berichten

Jongens jongens, hey ho get in the flow!

Geef simon toch gewoon een welkom! Als jij denkt dat je de beste bent in pvp, ga dan naar kitpvp, daar vind je Simon meestal, en gebruik het nieuwe systeem /1vs1. Niet meteen gaan haten, het is een aangename gast ingame en ik ken hem nu ook altijd een tijdje. Ff vriendelijk zijn hoor!!

In ieder geval, welkom op de forums Simon. Kzie je nog wel ingame eh maatje ;)

Trek je vooral niks aan van de boyz die het nodig vinden om te gaan haten.

 

De groeten van Team-Vendetta ;)

 

-Silex 

 

(Ik ben de beste pvper van de hele wereld nahna na na nahhhh, come@me !! )  

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Simon ;) 

 

ging toch om jezelf introduceren?

 

weet niet waar iedereen ophef over loopt te maken.

 

ik zeg altijd. HUILEN? hier een zakdoekje. en anders lekker gaan pvpen.

 

see you in game

 

Team-Vendetta

Dude jij verpest het een beetje door je goed te voelen maar intussen ga je je kit gebruiken en doe je /soup op een plek waar jij met die hoge jump in 1 seconde komt en ons 10 seconden maar een eerlijke kit of met /1vs1 duel ho maar.

Ik geloof indd dat hij goed kan pvpen ik heb heel veel medelijden met zijn muis want als je voor zijn curser staat ben je voor je het weet de klos!

 

ps: kijk in ban lijst simonrohond [hacks]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Wat vinden jullie nu eigenlijk leuker, kitpvp of pvp, mij lijkt kitpvp leuker, want daar heb je meer kans als non-pvp speler, iedereen heeft namelijk dezelfde gear, op de vips na dan. En op pvp ben je bijna kansloos in het begin :) (allemaal uit eigen ervaring :) )

als je nou gewoon klein begint eindigt je groot, pvp is hard volhouden want als je eenmaal geraid bent moet je overnieuw beginnen behalve als je zo slim bent meerdere bases te maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha klopt xD In mijn TC minecraft leven heb ik maar 1 keer gepvped (soort van werd meer van achter gekilled door 4 man).

tja teamers... je moet er op pvp op torchcraft zelf een teamer worden, vooral handig nadat je geraid bent [pas op met wie je teamd]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...