Spring naar bijdragen

dank uitspreken


SHKuperus

Aanbevolen berichten

BEDANKT,

 

dank aan degene die de mooie weg die voor mijn (en het huis van mijn buren) langs liep EN de brug die over het water ging compleet te vernielen... harvesten voor stone bricks...

 

beetje zwakte bod als je het mij vraagt, want met klein beetje moeite kun je genoeg blocks harvesten om 3x deze bouwwerken te maken, alleen het maken kost al meer tijd.

 

erg jammer dit.

 

en nee, het was niet protected... dan blokkeer je iedereen die aan het mijnen is. vind ik niet tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BEDANKT,

 

dank aan degene die de mooie weg die voor mijn (en het huis van mijn buren) langs liep EN de brug die over het water ging compleet te vernielen... harvesten voor stone bricks...

 

beetje zwakte bod als je het mij vraagt, want met klein beetje moeite kun je genoeg blocks harvesten om 3x deze bouwwerken te maken, alleen het maken kost al meer tijd.

 

erg jammer dit.

 

en nee, het was niet protected... dan blokkeer je iedereen die aan het mijnen is. vind ik niet tof.

Ik was het niet, maar het is je eigen schuld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eigen schuld omdat het niet protected is?

als jij ziet dat iemand iets niet 100% protected heeft maak jij het dan ook kapot?

 

juist omdat het over een makkelijk te verkrijgen resource is, vind ik het vrij kinderachtig...

Ik moet toegeven "eigen schuld dikke bult"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je 't maar gewoon moeten protecten. 

 

Soms haal ik ook een gedeelte van iets weg wat niet geprotect is, alleen maar om aan de eigenaar aan te geven dat ze het niet helemaal geclaimed hebben.. Soms een bordje erbij

doe ik ook, en vaak staat er dan dit op: Dit was een waarschuwing. Ik zou protecten.

eigen schuld omdat het niet protected is?

als jij ziet dat iemand iets niet 100% protected heeft maak jij het dan ook kapot?

 

juist omdat het over een makkelijk te verkrijgen resource is, vind ik het vrij kinderachtig...

lol, jij geeft ons een bedankje hiervoor. En ja, dat is ook bij mij gebeurt zo.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

eigen schuld omdat het niet protected is?

als jij ziet dat iemand iets niet 100% protected heeft maak jij het dan ook kapot?

 

juist omdat het over een makkelijk te verkrijgen resource is, vind ik het vrij kinderachtig...

Welkom op de server waar men dingen sloopt zonder er ook maar naar te kijken (men heeft al aardig wat LEUKE bouwwerken gesloopt, over het algemeen puur voor de lol)

 

lol, jij geeft ons een bedankje hiervoor. En ja, dat is ook bij mij gebeurt zo.

Een ZEER sarcastisch bedankje overigens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt mij juist dat je op een server speelt zodat je dingen aan mensen kan laten zien en dat je samen iets leuks kan bouwen....

 

leuk als je aangeeft dat je het moet protecten, maar betekend ook dat je buren ondertussen onder de grond slecht kunnen mijnen...

 

ben al paar keer zelf aan het minen geweest dat je ineens geen toortsen meer mag plaatsen, of net een diamant clustertje buiten bereik... name of the game.. geen probleem mee... maar vind dat openbare weg openbaar moet zijn...

 

daarbij komt... als hij bij ander voor de deur langs loopt en de weg gaat daar verder, moet je dan iemand daar ook verplichten om zijn deel te protecten?.

 

en eigen schuld dikke bult... wow... dat soort reacties had ik nou echt niet verwacht. erg jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt mij juist dat je op een server speelt zodat je dingen aan mensen kan laten zien en dat je samen iets leuks kan bouwen....

 

leuk als je aangeeft dat je het moet protecten, maar betekend ook dat je buren ondertussen onder de grond slecht kunnen mijnen...

 

ben al paar keer zelf aan het minen geweest dat je ineens geen toortsen meer mag plaatsen, of net een diamant clustertje buiten bereik... name of the game.. geen probleem mee... maar vind dat openbare weg openbaar moet zijn...

 

daarbij komt... als hij bij ander voor de deur langs loopt en de weg gaat daar verder, moet je dan iemand daar ook verplichten om zijn deel te protecten?.

 

en eigen schuld dikke bult... wow... dat soort reacties had ik nou echt niet verwacht. erg jammer.

Je wist dat je moest protecten en je doet het niet , dan moet je ook niet verwachten dat wij de andere spelers jou even gaan zeggen dat dit topic nut heeft en dat het helemaal niet kan dat "grieven". Het kan en mag gewoon , als ik bv morgen 16 diamond blocks zie niet geclaimd die zou ik grieven maar ik durft er op te wedden dat jij dit ook zal doen ! Het antwoord is dus gewoon PROTECT en klaar, hier hoeft geen heel topic over te komen ? Welk nut heeft dit, of wat wil je ermee bereiken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt mij juist dat je op een server speelt zodat je dingen aan mensen kan laten zien en dat je samen iets leuks kan bouwen....

 

leuk als je aangeeft dat je het moet protecten, maar betekend ook dat je buren ondertussen onder de grond slecht kunnen mijnen...

 

ben al paar keer zelf aan het minen geweest dat je ineens geen toortsen meer mag plaatsen, of net een diamant clustertje buiten bereik... name of the game.. geen probleem mee... maar vind dat openbare weg openbaar moet zijn...

 

daarbij komt... als hij bij ander voor de deur langs loopt en de weg gaat daar verder, moet je dan iemand daar ook verplichten om zijn deel te protecten?.

 

en eigen schuld dikke bult... wow... dat soort reacties had ik nou echt niet verwacht. erg jammer.

Hoewel het misschien aardig wat werk is, kun je je buren wel /trust geven op de weg. Dan kunnen ze er gewoon onder minen. Als zij dan de weg slopen, tja, daar is dan weinig aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...