Spring naar bijdragen

Groppoldin

Aanbevolen berichten

Hey, lichtgevende stokjes!
 
Het wordt eens tijd dat ik mijn lopende project stiekem aan jullie onthul ..
 
 
Het betreft een claim van +/- 300.000 blokjes.
Waarom zo groot?!  :o 
Simpel: De omgeving moet ook mooi blijven totdat ik eraan toe kom om deze mee te nemen in mijn project.
 
Darkofan? Laaaame ..  :huh: 
Uuhmm: 'Darko' komt van Dark en de 'o komt van Dragon. 'fan' komt van Fantasy. Dit maakt voor mij 'Darkofan'. Het gebied heeft iets magisch, iets duisters, iets moois en kán indrukwekkend zijn.
 
Okay! Darkofan it is, tof!
Yep!  :lol: 
 
 
Wat is die mooie doel van die project? xD
Ik wil mijn bouwwerken 'smooth' laten blenden met de bergen en de omgeving. Ik houd persoonlijk niet van hoog contrast of afschrikwekkende kleuren. Niet bij deze omgeving in ieder geval. Dit maakt het voor mij wel weer heel moeilijk allemaal. Maar! Tot nu toe heb ik nog de controle.
 
Voor zover ik mijn planning mag geloven wordt mijn wereld user-vriendelijk. Hier bedoel ik mee dat alles goed bereikbaar wordt voor de niet vliegende spelers. Hiervoor heb ik de oplossing genomen door gebruik te maken van een Nether Portal Systeem waardoor ze snel en veilig boven op de bergen kunnen komen. Ik zal proberen om wat trapsystemen te bouwen voor de gene die graag langere afstanden willen reizen om ergens te komen. De Portals zijn gericht geïnstalleerd en leiden stuk voor stuk naar een plek waar wat te zien of te doen valt. Vanuit elk punt kun je er zelf voor kiezen om gevaarlijke routes te nemen en op avontuur te gaan. Er zullen namelijk meerdere geheime locaties te vinden zijn (in de toekomst) en wellicht vind je er schatten. Ook kun je op de gekste manieren ergens terecht komen wat normaal ook op een veilige manier benaderd kan worden. Ik zal dus alleen de paden en normale routes veilig maken. Daarbuiten dus niet:rolleyes: <- Anders is het niks meer aan, snap je?
 
 
Wat gaat er zoal komen aan gebouwen?
De meeste losstaande bouwwerken zullen niet onwijs groot worden, misschien 1 of 2.
 
Er komt o.a. een:
 
- Bakker
- Bloemist
- Visshop
- Ore Refinery
- Vuurwerkopslag
- Potion Lab
- Shop
- Kerk
- Mine Entrance
- Smite
 
Dit is slecht een deel van het geheel.
Reeds heb ik een grote Villa-complex "Primoroz" verwerkt in één van de bergen. Dit is dus geen losstaande gebouw, maar wel groot.
 
Wat doe je nog meer?
Ik ben ook bezig met het repareren van de natuur. Dit gebied is namelijk een fusie van oude en nieuwe biomes. Toen de grenzen van de map werden verlegd, werden delen van biomen keihard afgekapt en begon er acuut een nieuwe. Hierdoor ontstonden er halve bergen en kaas-rechte muren. Het is nog niet allemaal gedaan, maar het is nu wel om aan te zien. Ook wil ik alle bergen meer bedekken met dirt, leaves en lang gras. Ook wil ik de bergen vloeiender laten overkomen. Dit doe ik pas als ik klaar ben met de meeste bouwwerken. Wel heb ik al de meeste lelijke onnatuurlijke uitsteeksels weggehaald. Er is veel gedaan aan de bergen, maar nog lang niet alles is gedaan! Man, wat een leuk project!
 
 
Verder plannen?
Ja, maar dat laat ik even achterwege.

 

 

En dan nu een bult screenshots voor jullie eerste tour!

 

Dropbox

https://www.dropbox.com/sh/hai82ctbdg9r1so/I_eVwYoA01

 

 

Later meer updates!

 

Hakse,

Grop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...