Spring naar bijdragen

Adamantis


pontis

Aanbevolen berichten

Hey daar torchcrafters !

 

Hier een nieuw project dat ik zal starten de komende dagen !

 

 

 

 

Adamantis

 

Adamantis is een project dat bestaat uit 3 grote delen waaronder een stadje

een koninklijk huis en een industrie met allerlei aquaducten ! Wel aangezien er nog niet veel te beleven valt wat er al is gebouwd , laat ik hier even in een video zien wat en hoe het ontwerp ongeveer eruit ziet , natuurlijk word het wel wat anders :D

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NkfA4mWnfHg  <---- Video linkje :D

 

 

Zoals je waarschijnlijk wel zal zien in de video is het onwijs groot met onwijs veel spullen erin !

Veel verder kan ik nog niet vertellen want dat zal je wel zien in de volgende update !

 

(donaties zijn altijd wekom in /visitregion Shrub5 )

 

 

Veel video plezier en tot de volgende update !

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoooo hey! :o Ga je deze nabouwen of ga je er een eigen draai aan geven of gebruik je dit concept om puur geïnspireerd te worden of .. of .. is dit al jouw creatie op een single player map?

 

Je mag niet zoveel vragen stellen >: (

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoooo hey! :o Ga je deze nabouwen of ga je er een eigen draai aan geven of gebruik je dit concept om puur geïnspireerd te worden of .. of .. is dit al jouw creatie op een single player map?

Hij is van internet , maar loopt op inspiratie , ik ga overal dingen weglaten / toevoegen want zoals je misschien hebt gemerkt zitten er uhum veel te veel dia in om er in te gaan proppen , dus nee dit is enkel inspiratie !:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is van internet , maar loopt op inspiratie , ik ga overal dingen weglaten / toevoegen want zoals je misschien hebt gemerkt zitten er uhum veel te veel dia in om er in te gaan proppen , dus nee dit is enkel inspiratie ! :P

Ah, okay! Heel veel succes! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes vriend! Als je nog dingen nodig hebt roep me maar, kan nog wel wat regelen denk ik :)

P.S. Ben je gek geworden?! Kijk hoe freaking groot dat is!

Haha je mag steeds een handje helpen met stuff te doneren in /visitregion shurb5

 

En ja , het is lekker groot  , maar moet wel lukken zeker ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, een project nabouwen van een video is knap maar als je de map zelf hebt is het gewoon kopiëren.

Neen eigelijk heb ik totaal geen map ervan , bekijk voor ik ga bouwen even de video enkele keren , en dan kijk ik wat ik wil aanpassen etc :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...