Spring naar bijdragen

Taantje


Taantje

Aanbevolen berichten

Wie ben ik?

 

Hallo ik ben Taantje!

 

Zoals de meeste van jullie misschien wel weten ben ik wel al ruim een jaartje actief op Torchcraft ( januari 2013, Minecraft zelf speel ik vanaf de 1.4.2 update. ) . Sinds 7 mei 2014 ben ik nu ook Moderator op de server wat me zeker wel bevalt.  Dit "stel je voor" topic is misschien een beetje aan de late kant, maar beter laat dan nooit toch?

 

Ik kom uit het jaar '92 en speel nog steeds graag Minecraft. Eigenlijk is Torchcraft ook het enige waar ik op speel als ik Minecraft speel. Verder speel ik nog veel andere games maar dat is te veel om op te noemen. Vooral houd ik van Hardcore survival en player vs player games.

 

Op Torchcraft zul je mij eigenlijk alleen maar vinden op de PVP. Hier ben ik vooral toch bezig met bouwen. MineOink heeft me het fijne geleerd van de redstone bouw werken en hier zul je ons ook aan zien werken naast het PVP'en.

 

Heb jij nog vragen? dan mag je ze hieronder stellen!!( Ik bepaal wel wat ik antwoord of niet )

 

Wil je mij/ons nog beter volgen kan dat via : https://www.youtube.com/user/HKSTN en http://www.twitch.tv/hkstn

 

 

Ik zal dit topic aanpassen in der loop der tijd of als er me nog iets te binnen schiet!

 

 

 

Taantje

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi, taantje ik ken jou al heeeeeeel lang :D al sinds ik op tc zit april 2013 als player ken ik je maar niet als vriend ofzo dus dat zou ik graag willen worden ;) ;) :D ga je iets bouwen? Stuur dan ff een privé berichtje dan zet je daar maar ff in wnr je online bent en zeg ik of ik dan kan komen (alleennals jij jet leuk vind kunnen we dit doen) maar... ik. En gister van vakantie terug gekomen dus be. Nog niet goed je kan me gwn een bericht sturen hoor ;) en dan zal ik komen met de blocks die ik heb

Mvg sijoja (simon)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...