Spring naar bijdragen

Waarom valt lava rond huis onder playertrap (O.o) ???


DragstarX

Aanbevolen berichten

Ik begrijp dat het niet de bedoeling is mensen opzettelijk vast te zetten in een gat of plek waar ze nooit meer uitkomen. Een zogenaamde playertrap, dus dat dat verboden is.

 

Maar waarom valt het geultje met lava rond mijn huis onder een playertrap en is dat weg gehaald ???

 

1. Het is op mijn terein

2. Het geultje is echt 1 diep en 3 breed, met een brug naar mijn ingang, waar ze toch niet in kunnen         omdat ze geen trust hebben.

3. Iedere player kan het vanuit de andere kant van de wereld zien en besluiten er niet heen te gaan.

4. Als men aan het minen is kan hij/zij ook lava tegenkomen en dood gaan.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waaruit maak je op dat het een playertrap is?

 

Dat stond op het bordje dat een admin er geplaatst heeft ........

 

 

Om wat specifieker te zijn:

 

op bordje 1 staat - De lave is een playertrap

op bordje 2 staat - Admin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is dat mensen er in ZOUDEN kunnen vallen. En omdat het jouw claim is, is het dan automatisch een playertrap. Als mensen in een duidelijk (of minder duidelijk) zichtbaar lavameertje in ongeclaimed gebied vallen dan is er geen vuiltje aan de lucht, maar o wee als het in een claim zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is dat mensen er in ZOUDEN kunnen vallen. En omdat het jouw claim is, is het dan automatisch een playertrap. Als mensen in een duidelijk (of minder duidelijk) zichtbaar lavameertje in ongeclaimed gebied vallen dan is er geen vuiltje aan de lucht, maar o wee als het in een claim zit.

Yep, dat is wel zo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds de eerste week dat ik speel een huis gemaakt met daarrond lava.

Er is nog nooit iemand geweest die daar een probleem mee had en het is ook nooit verwijderd.

Je kan de lava duidelijk genoeg zien en net achter de lava is een muur dus is het overduidelijk dat als er iemand in springt dat hij het opzettelijk deed of zeer dom is. 

Dat is in mijn ogen dus ver van een player-trap.

Toen ik nog geen vip/godlike was gebruikte ik dat trouwens als bescherming tegen de mobs :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds de eerste week dat ik speel een huis gemaakt met daarrond lava.

Er is nog nooit iemand geweest die daar een probleem mee had en het is ook nooit verwijderd.

Je kan de lava duidelijk genoeg zien en net achter de lava is een muur dus is het overduidelijk dat als er iemand in springt dat hij het opzettelijk deed of zeer dom is. 

Dat is in mijn ogen dus ver van een player-trap.

Toen ik nog geen vip/godlike was gebruikte ik dat trouwens als bescherming tegen de mobs :P

 

Dit is precies wat ik dus ook heb met mijn lava geul. Elke slimmerik die hier in stapt doet het opzettelijk of begrijpt er niks van. Aangezien het 1 blok diep is maar, kan je volgens mij zelfs in een claim er nog uitspringen.

 

In ieder geval bedankt allemaal voor de feedback en reacties!

 

Greetz,

 

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe niet zo moeilijk en zet er gewoon een hek omheen. Geen players die erin springen, heb jij je lava geul, iedereen blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe niet zo moeilijk en zet er gewoon een hek omheen. Geen players die erin springen, heb jij je lava geul, iedereen blij.

En er is zelfs een keer een probleem geweest met dat hek... Toen was er alsnog gezeur...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het gewoon zeuren over zeuren over zeuren vind ik. Jij doet je best om je mooie lava geul te maken, je zet er hekjes rond, zodat mensen er niet inkunnen, als je dan iets gaat bouwen waardoor je er wel in zou kunnen is het je eigen verantwoordelijkheid lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het gewoon zeuren over zeuren over zeuren vind ik. Jij doet je best om je mooie lava geul te maken, je zet er hekjes rond, zodat mensen er niet inkunnen, als je dan iets gaat bouwen waardoor je er wel in zou kunnen is het je eigen verantwoordelijkheid lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hek rond zo een lave geul is niet echt mooi he en ik vraag me af of je houten hek dan niet in brand kan vliegen. Moet ik eens uitproberen.

Als je cobble langs de randen hebt kun je ook coble fence, of nether fence

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

nou kunnen we beter "ELK" gat in mc dicht maken..  alles word dan als playertrap gezien

Is er ergens een gat met lava er in (die worden gewoon gemaakt door de world generator) en iemand valt er in, dan is het pech.

Is hetzelfde gat op een claim dan is het ineens een playertrap.

#logic

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er ergens een gat met lava er in (die worden gewoon gemaakt door de world generator) en iemand valt er in, dan is het pech.

Is hetzelfde gat op een claim dan is het ineens een playertrap.

#logic

mee eens, ik vind dit wel een klein beetje stom eigenlijk... Stel ik heb een gat met lava en allemaal borden eromheen met " pas op" en "ga terug, hier is lava" dan word dat volgensmij alsnog als een playertrap gezien, maar ik heb duidelijk aangegeven dat het er zit, dus tja... Ik was ook laatst bezig met tunnels (al weer een paar maanden terug, maar goed) en ik kreeg te horen van een van de mods dat ik het moest slopen omdat je eruit kon vallen en dood gaan. Geloof me, toen brak mijn klomp! Ik bedoel, je kan al vanaf 10 blocks zien dat er een afgrond is en je kon er toen alleen maar komen door door mijn muren heen te gaan met /thru of dat je met een dirt tower bent ik gegaan... Nu staat er wel borden die zeggen "DANGER" en "PAS OP, AFGROND" en waren sommige mods daar niet echt tevreden over....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...