Spring naar bijdragen

Waarom valt lava rond huis onder playertrap (O.o) ???


DragstarX

Aanbevolen berichten

mee eens, ik vind dit wel een klein beetje stom eigenlijk... Stel ik heb een gat met lava en allemaal borden eromheen met " pas op" en "ga terug, hier is lava" dan word dat volgensmij alsnog als een playertrap gezien, maar ik heb duidelijk aangegeven dat het er zit, dus tja... Ik was ook laatst bezig met tunnels (al weer een paar maanden terug, maar goed) en ik kreeg te horen van een van de mods dat ik het moest slopen omdat je eruit kon vallen en dood gaan. Geloof me, toen brak mijn klomp! Ik bedoel, je kan al vanaf 10 blocks zien dat er een afgrond is en je kon er toen alleen maar komen door door mijn muren heen te gaan met /thru of dat je met een dirt tower bent ik gegaan... Nu staat er wel borden die zeggen "DANGER" en "PAS OP, AFGROND" en waren sommige mods daar niet echt tevreden over....

In dat geval, mits je de regels van het Nederlandse privaatrecht volgt, ben jij niet aansprakelijk. Er is namelijk voldaan aan de eisen van het zogenaamde Kelderluik-arrest. (zoek anders even op op Google.

 

Ik ben dan ook van mening dat de staff hier te ver in gaat. Als ze namelijk gewoon hadden opgelet, hadden ze kunnen weten dat er een afgrond is, zeker omdat jij bordjes hebt neergezet. Denk bijvoorbeeld aan een supermarkt waar ze bordjes bij een gladde vloer neerzetten. Dit doen ze omdat dat uit, onder anderen, het voorgenoemde arrest voortvloeit.

 

Misschien moet de staff dit dan maar in de regels opnemen? Op die manier kan je dus wel gewoon gaten graven mits je bordjes of iets dergelijks plaatst.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Automatisch gegenereerd bericht.
Dit topic is gesloten door een moderator of admin.

Reden: Wij hebben afgesproken om lava rond gebouwen niet toe te laten aangezien het soms ook tegen users word gebruikt. We moeten ergens een lijn trekken. Meestal onderneem ik zelf geen stappen tot een user er in is gevallen.

Als je het er niet mee eens bent dat dit topic gesloten is, mail dan een moderator.

Groeten,
TorchCraft forum Staff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...