Spring naar bijdragen

Spaghettisliert3 (VIP++ Kit-PvP en Skyblock)


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Hi TorchCrafters!

 

Vanwege het feit dat ik alweer op een paar andere servers naar een rank ben gegaan, leek het me een leuk idee om nog een topic aan te maken. Dit keer over VIP++ op de Kit-PvP server, én de Skyblock server! Veel leesplezier!

 

Om te beginnen even over Kit-PvP:

 

Misschien als je mijn vorige topic hebt gelezen, (Godlike Survival en PvP), zag je dat ik een top 3 van de handigste commands had gemaakt. Het probleem is, dat er in Kit-PvP niet veel commands zijn. Vandaar dat deze topic vooral gaat om de handige functies.

 

Handige functies van Kit-PvP:

 

- Het Dak: Sommige weten het al, anderen niet. Met VIP++ op Kit-PvP heb je eigenlijk 'toegang' tot het dak van de toren. Met een beetje knutselen en jumpen kom je er wel, en voor de mensen die het echt niet kunnen vinden een tip: /kit Fisher is niet alleen maar om mensen de lava in te vissen!

-Jump boost II: Wacht even! Voordat je naar beneden springt, is het handig om je inventory even te openen. Hiermee activeer je namelijk je jump boost II. Je kan dubbel zo hoog springen als anderen, en daarmee ook op hogere plekken komen. Ook kan je er gebruik van maken in gevechten, waaronder ook in de 1 vs 1 arena's!

-De Sfeer: Tuurlijk zijn de kits Pyromaan of Fisher heel handig, maar toch is er iets wat ik nog leuker vind aan de rank. De sfeer tussen jou en andere VIP++'ers is vaak heel gezellig. Je bent al snel een team, en onder het vechten tegen andere spelers heb je ook nog hardstikke lol met je teamgenoten! 

Ps. Natuurlijk kan dit ook als User zo zijn, ik heb het vaak ook heel gezellig met Users.

 

Dit was het dan wel voor Kit-PvP, nu door naar Skyblock!

 

In Skyblock heb je wel commands, vandaar hiervoor wél een top 3 van handige commands:

 

Top 3 Skyblock commands: 

 

1. /kit Skyblock: Deze zet ik toch op nummer 1, omdat het gewoon best zeldzaam stuff is wat je hiermee krijgt. 4 diamonds én een wolf spawn egg! Sinds de Skyblock release heb je hier nóg meer aan, omdat ze in Skyblock nu ook met money werken. Je kan ze of zelf gebruiken, of verkopen aan andere mensen zodat je van de money weer andere dingen kan kopen.

2. /feed: Als je een groot island hebt, is het irritant om helemaal naar de andere kant te lopen om eten te besparen. Dit hoeft gelukkig niet meer met het command /feed. Hiermee wordt je hunger bar weer helemaal gevuld, en het mooie is, is dat er geen cooldown op zit! (Zoals bij /heal 12 uur cooldown)

3. /tpa (here): Deze command is voor vele wel bekend, hiermee kan je namelijk óf náár mensen teleporteren, of mensen naar jou teleporteren! Heel handig als je iets wilt laten zien, of om te ruilen!

 

Andere handige commands / functies: /kit Nether, je verliest geen XP als je dood gaat en je kan gekleurde signs maken!

 

Conclusie: VIP++ is zowel op Kit-PvP als op Skyblock een enorm toffe rank! Echt een aanrader!

  • Leuk 13
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...