Spring naar bijdragen

10 Mooie Projecten in TorchCraft Survival


Lex28404

Aanbevolen berichten

Zoals hij het in eerste post heeft gedaan is veel mooier dan alleen linkjes.. Linkjes heb je ook niks aan dan kan je net zo goed hiermee stoppen want dan kijk je gewoon onder projecten. Nu is het gewoon kort en duidelijk.

dat kan ook, maar ik bedoel dat de echte goede projecten dan hier te vinden zijn, en projecten die nog maar half af zijn, of lelijk ofzo die komen hier niet bij te staan ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me een zeer leuk idee om gewoon een pagina bij te houden met de bouwwerken van TorchCraft, want er zijn nog genoeg dingen die ik nog kan laten zien, pouky is lekker bezig :) , en ik weet zeker dat er nog genoeg is waarvan ik nog niet op de hoogte ben. Dus ik zal wel ff een ticket aanmaken, dat ik het erover kan hebben met pixiio/lobke. Maar foto's van projecten, uitleg en miss ook een plaats waar ik ze kan vinden zijn zeker welkom! Want ik ga sws nog een '10 mooie projecten in TorchCraft Survival #2' maken.Ā 

Lex

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws, ik ben zojuist begonnen met het zoeken naar nieuwe projecten en ik hoop in een paar dagen er 10 bij elkaar verzameld te hebben. Ik hoop staat er doordat ze niet allemaal even makkelijk te vinden zijn. Kom daarom gerust ingame naar me toe, stuur me een mailtje hier of plaats iets in dit topic, als je een project weet, dat in dit verhaal nog niet voorkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb nog de projecten Isla Mistica en mijn Paleisje in de aanbieding.

Ā 

Ā 

Pica's

Ā 

Isla Mistica

https://www.dropbox.com/sh/x09tvfrh7h0t3uq/AAAb56ch4Nvf7KTO1g4M9Ifla?dl=0

Ā 

Paleis

https://www.dropbox.com/sh/b4dnbp7m631fbb9/AAAbSs1xgjJOn2eDMZzaicQPa?dl=0

Ā 

Verzin er zelf maar een leuk verhaal bij, als je ze erbij wilt zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...