Spring naar bijdragen

wat is beter.


Rambo

Aanbevolen berichten

Assassin's Creed 2 en Brotherhood waren sowieso de beste delen van de hele Assassin's Creed reeks.

Het verhaal, het personage, het tijdperk, de steden

So much better than any other.

 

Ik snap niet dat er twijfel over is.

Ezio For The Win!

Nee... Assassins Creed 3 For The Win! Go Connor!! De Amerikaanse revolutie is veel spannender dan wat er dan ook in ac2 mag gebeuren... Zelf heb ik 3 en Unity, maar ik kom heel vaak bij mijn vriendin langs en zij heeft alle delen. Ik heb dus met elk deel ervaring, en daaruit maak ik de beslissing dat ac3 de beste is :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee... Assassins Creed 3 For The Win! Go Connor!! De Amerikaanse revolutie is veel spannender dan wat er dan ook in ac2 mag gebeuren... Zelf heb ik 3 en Unity, maar ik kom heel vaak bij mijn vriendin langs en zij heeft alle delen. Ik heb dus met elk deel ervaring, en daaruit maak ik de beslissing dat ac3 de beste is :)

Amerikaanse revolutie mag dan veel spannender zijn, maar de tijden voor Assassins vond ik niet zo spannend. Teveel geweren.

Assassin's Creed is sluipen, springen en silent kills. Geen geweren. 

Buiten dat zijn de plekken waar je bent in AC 2 veel beter. En Rome is gewoon 1 van de mooiste steden om te zijn in een spel zoals in Brotherhood.

Ook niet te vergeten: De beroemde "Leonardo DaVinci" in AC2 en Brotherhood.

Er zijn dus zoveel + punten ten op zichte van Assassin's creed 3.

Maar ik denk dat dit net zo'n discussie wordt als Justin Bieber vs normale muziek.

En in dit geval is AC 2 en Brotherhood de normale muziek ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amerikaanse revolutie mag dan veel spannender zijn, maar de tijden voor Assassins vond ik niet zo spannend. Teveel geweren.

Assassin's Creed is sluipen, springen en silent kills. Geen geweren. 

Buiten dat zijn de plekken waar je bent in AC 2 veel beter. En Rome is gewoon 1 van de mooiste steden om te zijn in een spel zoals in Brotherhood.

Ook niet te vergeten: De beroemde "Leonardo DaVinci" in AC2 en Brotherhood.

Er zijn dus zoveel + punten ten op zichte van Assassin's creed 3.

Maar ik denk dat dit net zo'n discussie wordt als Justin Bieber vs normale muziek.

En in dit geval is AC 2 en Brotherhood de normale muziek ;)

 

MAAR: In ac3 zijn er ook héél veel sluipmissies. 50 mensen achter elkaar vermoorden zonder gezien te worden. Kan best lastig zijn! Ook is hebt best gaaf op over de gebouwen van Boston re rennen, een wachter op het dak neer te steken en hem vervolgens op de straat smijten waardoor voorbijgangers zich lam schrikken! Of om vanaf het dak een iemand te vermoorden door op hem te springen, of touwsperen te gebruiken. Rookbommen kunnen ook wel handig zijn. En dacht je dat hier geen bekend personage in zit? Je doet missies met George Washington en redt Benjamin Franklin van de tempeliers. Ook komt er een stomme man, Thomas Hickey, die iedereen een bijnaampje moet geven. Washington noemt hij Georgie, Charles Lee noemt hij Charlie, Benjamin is Bennie, en zichzelf noemt hij natuurlijk Thomie. Veel van de personages in het verhaal hebben op echt bestaan. En ja, Rome ís een mooie stad. Ik ben er zelf geweest. toch is het ietsjes té voor een Assassin. Een gewone stad, zonder wereldberoemde gebouwen vind ik meer bij een Assassin passen.

 

En: AC2 is dus normale muziek? Dus AC3 is lelijke, door een meid verkleed in jongenskleding gezongen, afgrijselijk lied? Wat? :o

 

(Dit is mijn 200e bericht)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben over de 200 heen zonder dat ik het doorhad omdat ik op et forum altijd op de.mobiele versie zit ;)

Fijn dat je dat zonder enige waarde aan dit forum hier neer zet :)

Wordt gewaardeerd.

@Apple, Kan wel zo zijn. Daarom is en zal het altijd een mening blijven.

Als je gaat kijken naar alle punten die bij Assassin's creed horen, dan zal AC 2 beter zijn dan AC 3.

Als je gaat kijken naar eigen preferentiepunten en interesses. Ja, dan kan het zijn dat AC3 op persoonlijk vlak beter uit komt.

Daarom zei ik al. Justin Bieber discussie.

Er zal altijd een meningsverschil zijn, maar het merendeel weet dat AC2 qua game beter is dan AC3.

Ik herhaal:

Infinite Grass of Infinite Sand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je dat zonder enige waarde aan dit forum hier neer zet :)

Wordt gewaardeerd.

@Apple, Kan wel zo zijn. Daarom is en zal het altijd een mening blijven.

Als je gaat kijken naar alle punten die bij Assassin's creed horen, dan zal AC 2 beter zijn dan AC 3.

Als je gaat kijken naar eigen preferentiepunten en interesses. Ja, dan kan het zijn dat AC3 op persoonlijk vlak beter uit komt.

Daarom zei ik al. Justin Bieber discussie.

Er zal altijd een meningsverschil zijn, maar het merendeel weet dat AC2 qua game beter is dan AC3.

Ik herhaal:

Infinite Grass of Infinite Sand

infinite sand! lekker veel glass.

 

maar wat wil je liever godlike++ op survival of godlike++ op skyblock!

 

 

(ik kies zelf voor skyblock! :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20% = 1 op de 5. 
5% = 1 op de 20.

Dus 1 op de 5 dat ik het 2e artikel gratis krijg.

@ Apple, overleven in warmte is lastiger dan overleven in kou :P
Hoewel kou gevaarlijker is als je het fout doet.

Je krijgt elke nieuwe game die je maar wilt voor de Console die je hebt gratis.
Of je mag elke week 1x gratis naar de Bioscoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...