Spring naar bijdragen

wat is beter.


Rambo

Aanbevolen berichten

Potlood, tekent fijner, is uitgumbaar (makkelijker dan pen) en goedkoper. Enige nadeel is dat je ze moet slijpen.

Pen: Duidelijker

 

 

Okay, ik heb binnenkort een nieuwe telefoon nodig.

Ik twijfel tussen de HTC One M8 en de LG (/Motorola) Nexus 6 (komt 18nov uit)

Welke zou jij kiezen en waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potlood, tekent fijner, is uitgumbaar (makkelijker dan pen) en goedkoper. Enige nadeel is dat je ze moet slijpen.

Pen: Duidelijker

 

 

Okay, ik heb binnenkort een nieuwe telefoon nodig.

Ik twijfel tussen de HTC One M8 en de LG (/Motorola) Nexus 6 (komt 18nov uit)

Welke zou jij kiezen en waarom?

 

De HTC One M8 is opzich wel een fijne telefoon, maar ik vind hem zelf niet erg fijn werken.

Motorola hetzelfde

Nexus 6 weet ik zelf niet extreem veel van, maar zijn specs zien er wel mooi uit. Geen verkeerde telefoon.

 

Zelf heb ik een paar dagen geleden de LG G3s gekocht, de kleinere versie van de LG G3 die een half jaar geleden uitkwam. Ik vind een 5'' scherm fijn werken, het is echt geen klein scherm, maar ook niet te groot zodat je hem niet meer met 1 hand kan besturen. De specs hiervan zijn erg goed, en hij is ook goedkoper dan de telefoons hierboven (Behalve Motorola). Zeker een aanrader!

 

1 super golden apple of 10 splash potion of instant healing II?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een LG L5, maar het werkt heel blokkerig. En soms sluit een app zelf af; hierdoor verlies ik vaak teksten of scores van spelletjes. 

 

En euhm.... Het klinkt allemaal best wel cool. Ik heb alleen geen idee wat beter is. Daarom ga ik dus maar voor 10 splash potions of instant healing II, gewoon omdat het er 10 zijn :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De HTC One M8 is opzich wel een fijne telefoon, maar ik vind hem zelf niet erg fijn werken.

Motorola hetzelfde

Nexus 6 weet ik zelf niet extreem veel van, maar zijn specs zien er wel mooi uit. Geen verkeerde telefoon.

 

Zelf heb ik een paar dagen geleden de LG G3s gekocht, de kleinere versie van de LG G3 die een half jaar geleden uitkwam. Ik vind een 5'' scherm fijn werken, het is echt geen klein scherm, maar ook niet te groot zodat je hem niet meer met 1 hand kan besturen. De specs hiervan zijn erg goed, en hij is ook goedkoper dan de telefoons hierboven (Behalve Motorola). Zeker een aanrader!

 

1 super golden apple of 10 splash potion of instant healing II?

Thanks, ik zal is kijken.

Waar heb jij die LG G3s gekocht? want ik kan die nergens meer vinden bij mij in de buurt :P

Maar de specs zijn wel nice ja. Zit nu alleen nog te kijken hoe veel de abonnementen kosten

 

Aangezien Apple niks heeft gedaan.

Het is een warme zomerdag. Je krijgt van het restaurant 1 gratis glas goed gekoelde, maar niet te koude drank.

Lipton IceaTea (original), Coca Cola, Fanta, Cassis of een glaasje water?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, ik zal is kijken.

Waar heb jij die LG G3s gekocht? want ik kan die nergens meer vinden bij mij in de buurt :P

Maar de specs zijn wel nice ja. Zit nu alleen nog te kijken hoe veel de abonnementen kosten

 

Aangezien Apple niks heeft gedaan.

Het is een warme zomerdag. Je krijgt van het restaurant 1 gratis glas goed gekoelde, maar niet te koude drank.

Lipton IceaTea (original), Coca Cola, Fanta, Cassis of een glaasje water?

 

Zelf heb ik hem simlock-vrij gekocht, maar anders moet je even googelen op; 'LG G3s abonnement'  ;) (Via internet)

 

 

Een glaasje water, die lest de dorst het best  :lol: (hé, dat rijmt!) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooms en tantes, want je hebt daar geen electriciteit, dus je electronica is overbodig.

Als er Internet is met stroom, dan wel electronica ^^

1 Maand zonder Internet (overal, maar alleen voor jou) Of 1 Maand zonder sociale contacten (Je moet wel naar school enzo, maar niemand spreekt je aan en niemand hoort je, maar ze zien je wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...