Spring naar bijdragen

wut? geen geld per uur?!? maar per VOTE? :O


Justin (Spot)

  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. belasting? 10% over de /pay

    • ja
      8
    • nee
      10
    • ander idee (reactie)
      7
  2. 2. geld per uur of met vote?

    • PER UUR
      11
    • PER VOTE
      7


Aanbevolen berichten

Dus armedias heeft verzonnen dat je alleen geld bij voten krijgt en niet per uur?

 

Zozo, die word populair..

Ik mag hem nu al!

 

als ie het echt heeft verzonnen, ben ik blij dat we zulke spelers op de server hebben :)

 

 

what the fluff, lezen jullie mijn post wel? O_o Ik had gister het idee ingebracht over de belasting, geld per vote ben ik compleet op tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus jij kwam met het idee om coins per uur te vervangen door coins per vote ?!?!

 

als hij het was... Ik haat hem dan echt

 

Oh kijk hier ook nog 2 die niet kunnen lezen, het idee van het belastingstelsel, kwam van mij, alleen voten voor geld haat ik zelf ook. Een excuus op zijn plek mag wel >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh kijk hier ook nog 2 die niet kunnen lezen, het idee van het belastingstelsel, kwam van mij, alleen voten voor geld haat ik zelf ook. Een excuus op zijn plek mag wel > :(

 

Mensen die niet kunnen lezen?

Jij bent iemand die niet goed kan uitleggen wat hij bedoelt.

Dat is wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vote ja... omdat dit mijn idee was :P Heel veel online spellen hebben een vorm van belasting, zeker bij auction houses, dit is zodat inflatie tegen wordt gegaan en de prijs van items vrijwel hetzelfde blijft.

 

WAT is hier niet duidelijk aan, we hebben het over een pol waar ik ja op vote, waar gaat de pol over, het belastingsysteem. Nu zijn er blijkbaar nog 2 opties toegevoegd maar zelfs met dat is mijn post vrij duidelijk. Wat zeg ik in mijn post?, dat ik ja vote, dat het mijn idee is en dat veel spellen een belastingsysteem hebben. 1 iemand leest het niet goed en ziet alleen "mijn idee" en interpreteerd dat als dat ik het idee heb gemaakt over geen geld per uur en de rest sluit zich aan bij de hatewagon zonder zelf na te denken. Hoe is dit mijn fout, hoe is mijn post verkeerd want hij is duidelijk op alle punten. Geef gewoon je fout toe en klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WAT is hier niet duidelijk aan, we hebben het over een pol waar ik ja op vote, waar gaat de pol over, het belastingsysteem. Nu zijn er blijkbaar nog 2 opties toegevoegd maar zelfs met dat is mijn post vrij duidelijk. Wat zeg ik in mijn post?, dat ik ja vote, dat het mijn idee is en dat veel spellen een belastingsysteem hebben. 1 iemand leest het niet goed en ziet alleen "mijn idee" en interpreteerd dat als dat ik het idee heb gemaakt over geen geld per uur en de rest sluit zich aan bij de hatewagon zonder zelf na te denken. Hoe is dit mijn fout, hoe is mijn post verkeerd want hij is duidelijk op alle punten. Geef gewoon je fout toe en klaar.

 

Ik vote ja... omdat dit mijn idee was  :P Heel veel online spellen hebben een vorm van belasting, zeker bij auction houses, dit is zodat inflatie tegen wordt gegaan en de prijs van items vrijwel hetzelfde blijft.

 
Hij is NIET duidelijk op alle punten.

Wat jou mening is, zegt niks over anderen.

Ik vond het nogal verwarrend, omdat het niet duidelijk is neergezet.

Wat ik hier onder heb neergezet droeg er ook aan bij.

 
 
Het eerste gedeelte kan over van alles gaan.
 
Het gedeelte na de smiley relateert meestal niet met wat er na staat bij meeste mensen, ook al is dat wel logisch.
 
Mensen die slim genoeg zijn om het wel te laten relateren omdat het logisch is zijn er niet veel van op het internet.
Ik moest er rekening mee houden dat je misschien een van de vele mensen was die dat niet kunnen.

 

 

 

Als je door wilt gaan met de schuld op anderen te leggen, doe maar.

Krijg je veel vrienden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen we het een beetje gezellig houden, Armedias is gewoon verkeerd begrepen. Hoef je nog geen offensief tegen hem op te trekken.

 

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen we het een beetje gezellig houden, Armedias is gewoon verkeerd begrepen. Hoef je nog geen offensief tegen hem op te trekken.

 

Alvast bedankt.

 

Hij deed zelf anders ook best wel agressief.

Dat deden wij ook ja, maar je spreekt alleen ons aan.

 

Lijkt net alsof hij het wel mag doen en wij niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij deed zelf anders ook best wel agressief.

Dat deden wij ook ja, maar je spreekt alleen ons aan.

 

Lijkt net alsof hij het wel mag doen en wij niet zo.

Oke jullie hebben elkaar verkeerd begrepen... Bied elkaar de excuses aan, geef elkaar een knuffel en een kusje en alle ruzie is de wereld weer uit..

 

 

En dan weer On-topic:

Waar ik eerst ja had gevote, ga ik nu mijn stem bijstellen. Ik bedenkt me namelijk net dat als je alleen over de /pay belasting heft, je dit heel makkelijk kan omzeilen. Hier een voorbeeld:

Persoon A wilt persoon B 10k geven voor een mooie villa. Persoon B zet dan een shopsign neer waar hij bijvoorbeeld 1 cobblestone voor 10k te koop aanbiedt. Als persoon A dan die ene cobblestone koopt via die shopsign, heeft hij persoon B dus als het ware 10k betaald, maar er geen belasting over betaald.

 

Om een lang verhaal kort te maken: als er over de /pay 10% belasting heen moet, dan moet die ook over de shopsigns, en vice versa. Doe je dit niet, dan wordt het voor met name godlikes te makkelijk om de belasting alsnog te ontduiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grote nadeel van dat soort belastingen is dat het binnen de kortste keren net zo lastig gaat worden als de fiscus IRL. Ik zie de tickets al komen waarin mensen per ongeluk een nul teveel hebben betaald, de andere speler dat ook terug wil betalen, maar er "onderweg" dus 2x 10% is ingehouden. Dan kun je zeggen: dikke pech, moet je maar beter opletten, maar dat is niet de sfeer die we willen hebben, en het veroorzaakt wél de nodige tickets die we moeten beantwoorden, ook al is dat een standaard antwoord.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grote nadeel van dat soort belastingen is dat het binnen de kortste keren net zo lastig gaat worden als de fiscus IRL. Ik zie de tickets al komen waarin mensen per ongeluk een nul teveel hebben betaald, de andere speler dat ook terug wil betalen, maar er "onderweg" dus 2x 10% is ingehouden. Dan kun je zeggen: dikke pech, moet je maar beter opletten, maar dat is niet de sfeer die we willen hebben, en het veroorzaakt wél de nodige tickets die we moeten beantwoorden, ook al is dat een standaard antwoord.

Daar heb je wel een goed punt inderdaad.. Misschien is het mogelijk om een soort van 2de script te schrijven, met een command /repay <naam>, dan kan je de laatst gemaakte transactie bijvoorbeeld teruggeven zonder belasting..

 

En dan even een ander punt.

Ik keek net in de torchcraft winkel, en het viel me op dat het nog steeds mogelijk is om ingame geld te kopen. 

Het feit dat dit nog steeds mogelijk is, terwijl er nu overal wordt gepleit dat er juist geld uit de economie moet , vind ik echt belachelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Automatisch gegenereerd bericht.
Dit topic is gesloten door een moderator of admin.

Reden: Dit weekend zal er besproken wat er gaat gebeuren met de economie. De uitslag zal komen in het nieuws gedeelte over de economie. Aangezien er erg veel wordt geflamed in dit topic zal het gesloten worden. Indien je het nodig vindt om verder te gaan kan je door reageren via de nieuwssectie.

 

@Milo: dit is nog geen 1% van al het geld in de wereld, maar ook dit zal over vergaderd worden.

Als je het er niet mee eens bent dat dit topic gesloten is, mail dan een moderator.

Groeten,
TorchCraft forum Staff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...