Spring naar bijdragen

Malin_Mcswag


Norieetje

Aanbevolen berichten

Haay, ik ben Mylene, ik speelde eerst onder de naam Isabellaprincess, maar wegens redenen (nichtje account terug wou) heb ik een nieuwe. ik ben geboren in zweden, heb tot mijn 12e  in Göteborg gewoont, ik ben 16 jaar ik kom uit omgeving Overijssel, Hengelo.

ik ben sinds kort moeder (vraag mij niet waarom).  ik zit op hockey al ongeveer 8/9 jaar. ik heb ook nog een jaartje op voetbal gezeten. maar dat was niks voor mij. hopelijk is dit voldoende om mij zo voor-te-stellen in deze server.

 

mijn naam heb ik gekregen door League of legends, mijn ex hete er Stalin mcswag op. dus heeft hij mijn naam ook verzonnen en zo kom ik dus aan mijn nieuwe naam. 

 

 

Mvg Mylene        smiley-creator.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pvp is ook leuk, maar daar moet je wel een rank hebben wil je het spelen.

Dat is wel zeer jammer aangezien je als user het amper red in pvp...

Ook zeer jammer als je mensen vraagt het niet te vragen dat ze het juist gaan vragen...

Maar verder survival is ook super leuk, en je kan nog aardig goed je bod volhouden pff...

Normaal ding ik altijd wel bij iemand wat eraf maar sommige... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey mylene, leuk topic, heb je nog niet gezien, waar speel je het meest, survival of pvp? Best wel grappig dat ik hier nog mensen van m'n eigen leeftijd tegenkom, ben ook 16 jaar. Ik moest trouwens nog ff doorgeven dat je even je mail moet controleren, voor het geval dat je het nog niet wist je mail zit rechtsboven op de pagina, als je helemaal naar boven scrolled en het zit boven voten/regels.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...