Spring naar bijdragen

Ik ben ADHDspot


Justin (Spot)

Aanbevolen berichten

Hoi mensen die dit lezen,

 

Ik heb vaker een topic gemaakt, maar eigenlijk nooit echt voorgesteld. Bij deze :)

Ik ben Justin en ik ben een jongen van 16 jaar. MIjn IGN is ADHDspot. Ik ben op deze naam gekomen door... tja, op de PlaystationNetwerk heet is spot-99 en toen ik Black Ops 2 speelde en ik een clan-tag moest invullen, vulde ik dus ADHD in. Het resultaat is dus: [ADHD] spot-99. Toen ik MInecraft ging spelen en met vrienden (closecombet en cobra66kaas) een server ging starten (gewoon beetje gamemode 1 bouwen enzo :P) ging WE er in en moest ik een betaalde versie kopen. Dus toen nam ik de naam ADHDspot. Ik ben laatste tijd meer bezig met opnemen voor mijn YouTube kanaal, maar ik ben natuurlijk ook veel bezig met me vriendin (.-. die vraagt veel aandacht). Ik hoop dat jullie weten dat dat niet waar is xD. 1 ADHDspot is genoeg. Oké, nu even weer serieus. Ik speel al best wel lang op deze server, umh ik weet niet hoelang. Maar ik ben nu al Doglike (mijn versie van Godlike) op Survival en Skyblock. Ik speel het liefst Survival en Skyblock. Ik zit vaak op TeamSpeak met de Mods te praten. Op deze manier ben ik meer te weten gekomen over de server en het verleden. Maar ik heb ook deels spijt van wat ik heb gedaan. Op de oude banlist... Had ik 18 bans op me naam... Ja ik deed vaak brutaal omdat ik nou eenmaal ADHD heb. Maar ik heb laatst ruzie gehad met Pixiio, en tja. Ik wil het wel eerlijk vertellen, maar dat krijg ik nóg meer problemen en daar heb ik nou even geen zin in! Dus bij deze: ADHDspot word een stille Doglike! (een godlike die niet veel zegt in de chat). 

 

Mvg, 

 

Justin.

post-2736-0-03268300-1400942525_thumb.pn

bewerkt door Justin (Spot)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...