Spring naar bijdragen

toggle chat?


Justin (Spot)

  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. /Togglechat plug-in?

    • Ja! We kunnen het proberen.
      10
    • Nee! Totaal slecht idee!
      5


Aanbevolen berichten

Yo TC'ers

 

Het valt me op dat na ongeveer 4 uur (als de basisscholen uit zijn), dat de 'n00bs' (als ik ze zo mag noemen) dan op TorchCraft komen en de hélé tijd de hélé chat onder zitten te spammen, met de irritaties van de mede spelers. Ik heb laatst gezien op een andere server dat je /togglechat kan doen. Misschien is het een idee voor op Survival om te testen. Ik weet niet wat jullie er van vinden. Ik loop al een tijdje tegen de irritatie van al dat gespam aan. Ik weet dat je bij je instellingen de chat kan uitzetten, maar kan kan ik geen /home ... of /spawn... of een andere command doen.

 

Wat vinden jullie? Laat een reactie achter en stem in de Poll :)

 

Mvg,

 

Justin (ADHDspot)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet nodig. Doe eens /buy, klik iets randoms aan om te kopen en klik vervolgens niet op de link in de chat en doe geen /ec. Je ziet dan de normale chat niet meer, maar nog wel msg's etc. Ook kan je nog commands doen en zie je op PvP nog de faction chat.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet nodig. Doe eens /buy, klik iets randoms aan om te kopen en klik vervolgens niet op de link in de chat en doe geen /ec. Je ziet dan de normale chat niet meer, maar nog wel msg's etc. Ook kan je nog commands doen en zie je op PvP nog de faction chat.

Kan ook, maar het is weer zoveel moeite... :) /togglechat en opgelost :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Waarom gebruik je niet gewoon TabbyChat mod? is gewoon client-sided en kan je veel chats filteren etc.

Omdat Tabbychat nog niet uit is voor 1.7.X. De laatste versie is voor 1.6.4. Als je een andere variant vind, dan twijfel ik er aan of het wel echt een 1.7 versie is (zoveel nepdownloads op het internet >.>).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat Tabbychat nog niet uit is voor 1.7.X. De laatste versie is voor 1.6.4. Als je een andere variant vind, dan twijfel ik er aan of het wel echt een 1.7 versie is (zoveel nepdownloads op het internet >.>).

Ik zeg dat omdat ik tabbychat om dit moment ook gewoon gebruik

Sorry liep te hard van stapel en las niet alles, iniedergeval zover ik weet is het is er wel voor 1.7.x ^^, of dat het een variant is weet ik niet, het ziet er gewoon als tabbychat uit, maar zover ik zie werkt het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg dat omdat ik tabbychat om dit moment ook gewoon gebruik

Sorry liep te hard van stapel en las niet alles, iniedergeval zover ik weet is het is er wel voor 1.7.x ^^, of dat het een variant is weet ik niet, het ziet er gewoon als tabbychat uit, maar zover ik zie werkt het goed.

Ah kijk, dan is het geen Tabbychat :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah kijk, dan is het geen Tabbychat :P

Achja echt of niet, waarschijnlijk is die opnieuw compiled voor 1.7 door community, en hij werkt fantastisch met Forge, op zijn eigen topic van RocketMan hebben mensen ook deze versie erop gezet (ergens in de posts), of RocketMan er zelf nog wat aan gaat doen betwijfel ik aangezien hij zelf het druk had en er een werkende TabbyChat versie is.

 

Ontopic: Ik vind het zelf overbodig, maar ik kan het gerust in zien dat mensen dit willen hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...