Spring naar bijdragen

De Survivaler


Gast Ska21

Aanbevolen berichten

Survival:

Warps, mooie projecten. Een warp is voor vele mensen het doel op TorchCraft survival. Een mooi bouwwerk te maken, en dan afwachten tot Pixiio zegt: "Gefeliciteerd met je warp."

Als ik een project moet kiezen, kies ik voor de "Arc de Triomph"

Gebaseerd op het mooie bouwwerk aan de Champs-Élysées. Hoewel de omgeving van dit project heel anders is dan de normale Arc in Parijs. Er lijden hier niet 8 wegen naar de arc, maar 4. Ook begin je als je binnenloopt met een soort "Hall of Fame". Daarna kom je terecht recht onder de arc, en kan je de trap op om naar het dak te gaan. De mooie fonteinen, bloemen en beelden bij en op de arc, passen er goed bij. Ook is de bouwstijl een beetje "Basic", er is veel stone (bricks), cobblestone en slabs gebruikt, maar af en toe die mossy cobblestone, maakt het effect toch erg mooi. De omgeving met de bomen en planten maakt het helemaal af. 

Dit is waarom de Arc de Triomph mijn favoriete project is.

 

Groeten!
Cas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke verhalen spaghetti en cas.

Thnx voor de leuke reactie camiel

Leuk idee taantje, als je af en toe iets wil filmen voor de survivaler zou leuk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke reactie Acelena. De volgende editie wordt een stuk dikker, dan deze. Nog meer leesvoer :P .

 

Edit: Online dikker dan, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nouja toch waarom moet je zoveel met pvp te maken hebben ik wil me wel aanmelden maar dan kan je alleen pvp vertellen en geen grappige dingen vertellen over kitpvp die daar gebeuren, dat wel heel leuk is! Ik wil wel in de krant opgeloste glitch vertellen want mijn laatste is een hele makkelijke voor het winnen van de eerste ronde in een 1vs1 op kitpvp. [natuurlijk stop ik het in een ticket en als het is opgelost dan laat ik het in een krant zien.]

 

Maar dan nu een echte aanmelding:

 

[Kit]Pvp

 

Mijn faction, GodSquad , bestaat uit goden. De leider is Dessertcrook [Zeus] en dan met mij als mod [Medusa] maar meer namen van goden hebben we voor onze leden nog niet. Mijn battle die ik wel leuk vond was een enorm oude, toen gapples bijzonder waren, Ik ging naar mijn base en die deelde ik met veel mensen, maar toen was er 1 iemand boos op iemand anders en ik deelde met allebij de base. De 1 die boos was die dacht dat mijn base van de ander was. ik had 2 gapples, prot 4, strenght en godsword. Hij tpde 4 mensen die prot 2 hadden en een minder goed zwaard maar wel pots. Ik stond alleen te slaan en te slaan todat ze alle 4 dood waren tot mijn verbazing! Maar toen kwamen ze terug en was ik dood... Nu speel ik vooral kitpvp vanwege overlast aan "gapplevreters". Dat die naam nog bedacht wordt... Ik weet de naam van degene die boos was wel maar vertel ik niet. [hij schaamt zich ervoor] en degene waartegen ik pvpde weet ik niet meer helaas. [het was HEEL lang geleden].

 

-qwardgames  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me een heel leuk initiatief en ik heb er ook alle vertrouwen in dat het wel goed zal komen! ;) Ik heb me al opgegeven als designer/photoshopper, hopelijk zit ik bij het team! :P Als je trouwens een portfolio/voorbeelden wil hebben kan je altijd bij mijn topic kijken of me een berichtje sturen ofzo, dan stuur ik wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...