Spring naar bijdragen

De Survivaler


Gast Ska21

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Het was al zeer moeilijk om leden te vinden, en iedereen die zich opgaf, op een enkele na, zit er nu ook in. Maar ik krijg maar een paar reacties, en tot nu nog geen documenten met stukken tekst. Om het allemaal alleen te doen lukt mij ook niet, ik kan wel wat, maar heb ook niet alle tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was al zeer moeilijk om leden te vinden, en iedereen die zich opgaf, op een enkele na, zit er nu ook in. Maar ik krijg maar een paar reacties, en tot nu nog geen documenten met stukken tekst. Om het allemaal alleen te doen lukt mij ook niet, ik kan wel wat, maar heb ook niet alle tijd.

Ik begrijp het, maar als je nog doorgaat en je hebt nog eens wat hulp nodig, ik kan je ook wel nog helpen hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, we zouden de Survivaler echt eens nieuw leven moeten inblazen!

Ja, eigenlijk wel, maar ik heb slechts 2 reacties gekregen van mensen die iets zouden maken, maar tot dus ver nog niks binnengekregen. Dus ik denk dat deze maand geen Survivaler komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het, maar als je nog doorgaat en je hebt nog eens wat hulp nodig, ik kan je ook wel nog helpen hoor :)

Ik kijk het nog even aan. Weet nog niet wat ik ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, eigenlijk wel, maar ik heb slechts 2 reacties gekregen van mensen die iets zouden maken, maar tot dus ver nog niks binnengekregen. Dus ik denk dat deze maand geen Survivaler komt.

 

Ik zou heel graag willen helpen, alleen het probleem bij mij is dat mijn skype niet altijd even goed meewerkt  :P.

 

Zou je voor mij de eventuele opdrachten via het forum kunnen sturen? Dat zou voor mij een stuk makkelijker zijn  :lol:.

 

Alvast bedankt  :)

 

Ps. Niet de krant stoppen, misschien een idee om even een gesprek te starten met de hoofdleden van de krant en daar gaan bespreken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of iemand anders nog tijd heeft, maar ik hoor van meerdere leden dat er inspiratie te kort is, of gewoonweg geen tijd. Ik start morgen ook weer met school, heb er ook 2 baantjes bij, dus weet niet of ik het nog volhoud, misschien kan iemand anders het overnemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of iemand anders nog tijd heeft, maar ik hoor van meerdere leden dat er inspiratie te kort is, of gewoonweg geen tijd. Ik start morgen ook weer met school, heb er ook 2 baantjes bij, dus weet niet of ik het nog volhoud, misschien kan iemand anders het overnemen?

Ja, dat is inderdaad wel een goed idee, misschien moet je er een wedstrijd van maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk: informatie zoeken is erg makkelijk, maar het intypen op tekst is iets moeilijker, informatie kan je namelijk vinden op Mojang.com of twitter in de gaten houden, het torchcraft nieuws zelf gewoon van de site.

Je moet gewoon iets maken zoals: 4 mensen zoeken informatie 2 mensen typen 1 iemand is de eind redacteur en daarnaast nog iemand die op spellings foutjes controleerd, en het maakt eigenlijk niet uit hoe oud je bent, als je maar informatie kan opzoeken en kan schrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...