Spring naar bijdragen

De Survivaler


Gast Ska21

Aanbevolen berichten

Zulk soort mensen zijn er ook nodig. Als jij niets over een van de updates van dit jaar schrijft, zou ik het kunnen beoordelen. Deze updates mogen van TC zelf zijn of van Mc in het algemeen.

ok, ik schrijf het binned kort!

Misschien maak ik wel eens een tekening voor jullie :)

Dat zou leuk zijn! Kunne weer je talent showen!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien maak ik wel eens een tekening voor jullie :)

Als je dat wil, heel erg graag. Ben nu al nieuwsgierig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf wel een stuk over de TC pvp arena voor deze maand. Heb je pm gestuurd, ska!

 

Ik stel voor dat je volgende structuur gebruikt in je krant:

 

pagina 1: Voorblad met highlights (links naar de highlights erin verwerkt zodat je er snel naartoe kan - niet te veel, met foto's)

pagina 2: inhoudsoverzicht per sectie (met links naar die sectie, kan je eenvoudig doen)

pagina 3: woordje over de nieuwe editie

Deel 1: Survival

  • Belangrijk nieuws (als er regelwijzigingen zijn ofzo)
  • Warp van de maand/Bouwwerk van de maand
  • ...
  • Updates over prijswijzigingen/economische zaken

Deel 2: PVP/kitpvp

  • Belangrijk nieuws
  • Events?
  • Battle van de maand
  • Machtsbalans factions
  • Opinie van een pvper

Deel 3: games (met onderverdelingen)

  • Belangrijk nieuws
  • ...

 

Stel zeker ook een basislayout samen met per sectie een ander kleurtje ofzo, zodat er een soort scheiding bestaat. Dan gaat je krant er ook pakken ordelijker uitzien! Zorg dat je schrijvers deze layout ook volgen.

 

Als je wil, regel ik het pvpgedeelte wel elke maand?

 

Groet,

dennive

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leek mij eenmleuk idee om voor de krant te photoshopen met lorenz oftewel crossfire mis een idee? Ik gebruik gimp maar... kan er mooie dingen mee maken!

Kun je is een plaatje posten van voor en na het photoshoppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Ik, ska212121, ben begonnen met het maken van een nieuwe krant. De krant heet De Survivaler.

In deze krant komt nieuws vanuit Torchcraft zelf, maar ook over de nieuwe updates.

Ik hoop dat jullie dit een leuke krant vinden. Veel plezier met lezen.

 

- Heb je ideeen voor de krant

- Een stuk wat je graag in de krant geplaatst wil hebben (over bepaald project/event)

- Of als redactielid een stuk hebt voor in de krant

 

Stuur dit dan naar dit e-mail adres: [email protected]

(Spam en reclame wordt gelijk geblokkeerd)

ska212121.

De Survivaler 03/06/2014

Redactielid worden(werken bij de Survivaler)? Open de spoiler.

Voor deze krant hebben we nog wel redactieleden nodig. Uit Survival, Pvp, skyblock, games, maar ook vanilla. Om redactieleden te testen, heb ik een opdracht bedacht voor elk soort game.

Om je zelf beschikbaar te stellen om redactielid te worden, moet je dus een of meerdere van deze opdrachten uitvoeren. In je reactie zet je bovenaan neer voor welk onderdeel. (Games, Survival, Skyblock, Vanilla, (Kit)Pvp)

Voor Survival is de opdracht:

Als het geen /warp project is, is de aanmelding ongeldig.

Kies je favoriete /warp project uit.

Schrijf waarom je dit project het mooiste vindt. Dus niet alleen ik vind dit project leuk omdat ik het leuk vind. Vertel ook iets over het project zelf. De bouwstijl, de maker en de gebruikte materialen.

Voor Games is de opdracht:

Schrijf een stukje over jou favoriete game. Bijvoorbeeld de Mobarena. Schrijf wat de bedoeling is en waarom je dit zo leuk vind

.

Voor Skyblock is de opdracht:

Beschrijf wat je moet doen op skyblock. Wat skyblock zo leuk maakt en vertel wat over jou island.

Voor (Kit)Pvp is de opdracht:

Schrijf een stukje over een pvp battle. Of schrijf een stukje over jou faction. Als je voor de pvp battle kiest, zeg dan ook tussen wie het gevecht was, en wie de winnaar was. Vertel ook hoe het gevecht in grote lijnen liep. Was het een eerlijke strijd, of juist niet.

Als je wat over je faction schrijft, vergeet niet de factionnaam te vertellen. Schrijf hoeveel mensen er in je faction zitten, en of jullie vaak gevechten hebben.

Voor Vanilla is de opdracht:

Schrijf iets over wat jij gebouwd hebt in Vanilla, en waarom Vanilla zo leuk is.

Bij deze opdrachten let ik ook op het taalgebruik. Zijn de zinnen volgbaar. Niet teveel spellingsfouten. En je interpunctie (Hoofdletters, punten, komma's, etc.)

Suc6 met de opdrachten, en ik hoop dat er veel reacties komen.

 

Aantal redactieleden die ongeveer nodig zijn:

Survival 1 - 2

Skyblock 1 - 2

Games 2

(Kit)Pvp 2-3

Vanilla 1-3

 

Je kan tot en met 16 juni je opgeven voor de redactie. Hierna maak ik de mensen bekend die in de redactie komen. Dit zal waarschijnlijk 17 juni zijn.

ik wil wel redactie lid worden voor skyblock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil wel redactie lid worden voor skyblock

Beschrijf wat je moet doen op skyblock. Wat skyblock zo leuk maakt en vertel wat over jou island.

 

Dit is de opdracht voor Skyblock. Als je deze opdracht uitvoerd, kom je misschien in het team van De Survivaler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx voor de leuke reactie. En ook een leuk verhaal.

 

 

Ja, weet dat het wat kort is, maar heb het idee voor een krant al een tijdje, en ik vond dit meer een opzet, om met een soort idee te komen, en dat ik dan, samen met anderen, dit verder kan uitwerken. De volgende Survivaler zal sowieso wat groter worden, met meer inhoud.

 

 

Oke, leuk dat je gereageerd hebt, en hoe je creative beschrijft.

 

 

Leuk om zo een algeheel stuk over games te lezen. Geeft kort maar krachtig aan wat games inhoud.

 

Bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mij lijkt redactielid van survival wel leuk, maar ik zou ook nog stukje over vanilla schrijven huehue. 

Het is een community waar je op hard-mode speelt. En iedereen bouwt er dus sowieso een huisje. Er is een stadje genaamd Utopia. En ClausjeB is de burgermeester van het stadje(hoorde ik ;P ) . En ikzelf heb een huisje in het begin naast Pixiio's huisje en naast ClausjeB's huisje. Ik zit er supergezellig precies tussen in x) . Ik heb er ook een paardenstal gebouwt. Daar krijgt iedereen van mij een paard. Als er iemand nieuw komt dan is er wel bijna altijd een groepje mensen die diegene welkom heten(als er mensen online zijn dan heh) . Ik bouw mee aan een project met ClausjeB : Japan in minecraft. We gaan Japan voor een deel bouwen. En verder vind ik het gwn superleuk daar als er mensen zijn. Gezellig in de chat, rustig en er word samengewerkt. Het is dus echt eeen grote community en dat maakt het leuk. Dat het samen 1 is (: .

Dus dat is ff mijn stukje over Vanilla x)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk verhaal DreamingXitje. Veel mensen hebben volgensmij geen idee wat er in vanilla allemaal gebeurd, dus hier kunnen we al wat er van horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi ska212121!

 

Ik zou met veel plezier redactielid worden voor PvP, voor als je daar nog iemand nodig voor hebt. Alvast heb ik hier een stukje geschreven over het PvP event van afgelopen zaterdag.

 

Het eerste PvP event

---------------------------------------------------------------------------------------

 

Al een week lang staan de PvP'ers te springen en juichen van het event; 'Wie zal de winnaar worden? Tegen wie zal mijn duo moeten'? Iedereen kijkt op de teller van de livestream, 3, 2, 1: Salute Torchcrafters, welkom bij het PvP event! Taantje legt voor de zekerheid de regels nog één keer uit, en dan begint het al snel.

 

Team na team valt af, en team na team gaat door. Gevechten gaan er hard aan toe, helmen breken en mensen gaan dood. Sommige teams hadden het voordeel dat hun tegenstanders niet kwamen opdagen, waarmee ze gratis door mochten naar de volgende ronde!

 

Ook zaten er wat bijzondere gevechten tussen, zoals het gevecht tussen mij en superdiggerNL. Onze duo's kwamen allebei niet, waardoor we inplaats van 2 vs 2, een 1 vs 1 moesten houden. superdiggerNL heeft dit gevecht gewonnen! Het gevecht daarna was naar mijn mening een beetje oneerlijk, maar toch een grote verassing voor veel mensen. superdiggerNL moest namelijk nu een 2 vs 1 gaan vechten, maar deze heeft hij toch gewonnen! Ze moesten in de waterarena vechten, en hij was zo slim om een boog mee te nemen!

 

Ook team OezmaKappa (bestaand uit Ukki01 & SlamBam150), was goed bezig, zij hebben hun eerste 3 gevechten gewonnen, en hebben hun 4helaas verloren. Uiteraard zat er ook een highlight tussen, en dat was TeamForTheWin, (Sjorsbooijink & Rubencool10). Dit team heeft net zoals team OezmaKappa 4 keer moeten vechten, maar hebben hun in de finale verslagen. Hiermee was dit team ook bekroond tot winnaars van het event. 

 

Verder hebben veel mensen ervan genoten, desondanks de vele mensen die je hoorde over dat er te veel 'lagg' was  :P.

 

-Spaghettisliert3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...