Spring naar bijdragen

Gta 5 pc / battlefield Hardline


brambob

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Gta V ga ik later misschien kopen op de PS4 en BFH ga ik niet kopen, het doet me denken aan capture the flag, en dat heb je al bij BF4 ik ga daarvoor niet 60,- uitgeven (heb geen beta ervan, BF4 heb ik zelf wel met de DLC china rising dus daar ben ik blij mee)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij geeft graag 60 euro uit omdat uiterlijk van auto en outfit verandert van leger naar politie?

+ nieuwe vehicle engine

+ nieuwe maps

+nieuwe gamemodes

+andere gamestyle (infantry)

+een nieuwe game creator dat leert van de fouten bij bf4

Genoeg redenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope. Ben samen met 90% van alle grote forums ermee eens dat het meer een DLC is dan een Beta.

voor een echte DLC betaal je 15 euro en dan krijg je een paar wapens en gadgets, 4 maps en 1 gamemode. Al is dit een DLC dan is het een hele grote, en als ie groter is, dan is ie ook duurder. Dat is logisch lijkt me. Dus in jouw opzicht koop je een grotere dlc voor meer geld. Ik daarentegen koop een spel. Het maakt weinig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor een echte DLC betaal je 15 euro en dan krijg je een paar wapens en gadgets, 4 maps en 1 gamemode. Al is dit een DLC dan is het een hele grote, en als ie groter is, dan is ie ook duurder. Dat is logisch lijkt me. Dus in jouw opzicht koop je een grotere dlc voor meer geld. Ik daarentegen koop een spel. Het maakt weinig uit.

 

Ik ga verder niet in discussie. Je zegt het gewoon zelf: DLC is een uitbreiding op maps, gamemode en wapens. Wat Hardline dus ook is. Er zijn geen nieuwe engines op gebied van graphics wat dus ook geen nieuw game voor mij is. Kijk maar naar de verschillen tussen BF1/BF2/BF3/BF4. Er wordt vrijwel niets nieuws toegevoegt, wat voor mij dus als een DLC laat voelen. BattleField Hardline is gewoon een nieuw thema. Je hoeft hierop niet te reageren dat is nogal onnodig want hier komen we nooit uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij blijft het bij BF4 , en Rambo wat je paar berichten terug zei: ''een nieuwe game creator dat leert van de fouten bij bf4"

Klopt niet helemaal, bij BF3 aan het begin zaten veel buggs, (bijna) alles is daar gefixt, BF4 is daar ook mee bezig om alles zo goed en soepel mogelijk te laten draaien... Waarschijnlijk zal bij BFH ook veel buggs hebben bij de launch... Tuurlijk leert EA en DICE van alle buggs en fouten. En je zegt dat het geen DLC is (dat maak ik op uit je tekst), BFH lijkt beetje op capture the flag, als je terug kijkt naar bijv. BF Bad Company is dat een heel ander soort game type... Maar natuurlijk denkt iedereen er anders over :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij blijft het bij BF4 , en Rambo wat je paar berichten terug zei: ''een nieuwe game creator dat leert van de fouten bij bf4"

Klopt niet helemaal, bij BF3 aan het begin zaten veel buggs, (bijna) alles is daar gefixt, BF4 is daar ook mee bezig om alles zo goed en soepel mogelijk te laten draaien... Waarschijnlijk zal bij BFH ook veel buggs hebben bij de launch... Tuurlijk leert EA en DICE van alle buggs en fouten. En je zegt dat het geen DLC is (dat maak ik op uit je tekst), BFH lijkt beetje op capture the flag, als je terug kijkt naar bijv. BF Bad Company is dat een heel ander soort game type... Maar natuurlijk denkt iedereen er anders over :)

tja, ik denk gewoon dat het anders wordt aangezien visceral er nu aan werkt. Tuurlijk is dit niet zon verschil als bfbc, ik speel dat spel nog steeds heel vaak (alleen jammer dat er bijna geen vietnam servers meer zijn :'( ) maar ik vind dit toch een ander spel. Wat de buggs betreft, ik zie een groot verschil in de bf4 beta en de bfh beta. En dan ook nog het feit dat bfh pas over 6 maanden uitkomt. Maar ja, dat is mijn mening, ik snap dat jij misschien een andere mening hebt, en dat respecteer ik. Ik ga bfh in ieder geval wel gewoon spelen :)

 

PS: als jij ook bfbc2 hebt, kunnen we mss een keertje samen spelen? lijkt me leuk want geen van mijn vrienden heeft het :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

PS: als jij ook bfbc2 hebt, kunnen we mss een keertje samen spelen? lijkt me leuk want geen van mijn vrienden heeft het :)

Nee heb jammer genoeg niet BFBC2 wel BF3 op de pc en BF4 op de PS4, maar vrienden van mij speelde het, weet niet of ze het nog steeds spelen xd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee heb jammer genoeg niet BFBC2 wel BF3 op de pc en BF4 op de PS4, maar vrienden van mij speelde het, weet niet of ze het nog steeds spelen xd

heb geen ps4, maar heb wel bf3 en 4 op pc, keertje samen bf3?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...