Spring naar bijdragen

Ons winkelcentrum


engeltjuuh

Aanbevolen berichten

Hallo kijkbuiskindertjes,

 

Het is bijna zover... Ja, wat is bijna zover?

Ons winkelcentrum is bijna af! (We hebben nog geen goede keuze voor onze naam, suggesties? graag in de reacties neerzetten!)

Dreamingxitje en ik (Engeltjuuh) zijn gestart met een winkelcentrum (in Survival). Het is nog niet echt helemaal af en sterker nog er komen nog veel meer dingen bij! Maar watvoor winkelcentrum zul je denken? We zijn begonnen met de ambachtelijke dingen, die je gewoon niet (of moeilijk) in warp shops kunt krijgen. Denk hierbij aan enchanted stuff shops, potions shops, kledingwinkels, wasmachinewinkels (LOL, pech Xi er komt er wel een -_-) enz..

Misschien zul je denken dat je echt helemaal niks heb aan kledingwinkels, maar het gaat om het idee...

(En naast de kledingwinkels (prullaria) komen er ook meer dan enchanted stuff!)

 

Naast ons idee komen we ook bij Groppoldin.. wij bouwen namelijk dichtbij zijn project. (wij gaan hier nog niks over vertellen, en ik kan je vertellen dat zijn project echt KEI, maar dan ook echt KEI gaaf is!) Maar dat komen je in de zomervakantie te weten (of daarna), want we gaan nog een datum bekend maken van de officiële opening van ons winkelcentrum :)

 

Groetjes van,

 

Xi en Engel :lol:

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschillende meningen. Haha

 

WInkelcentrum : DreamingEngel of DreamingAngel

 

Speciaal voor (B)Engeltjuuh DreamingBengel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OOeeehhhhhhh, ik ga straks SHOPPUUHHH! :D

Leuk Engel en Xi! Maak er een gezellige winkelstraat van met terrasjes en zo :P .. misschien is dat ook wel leuk.

Onthoud wel .. winkelen is 1, sfeer is 2 ..

 

Maak er dus ook iets heel moois van! Iets unieks, waar mensen graag zijn! :D

Ik ben benieuwd, zet um op!

 

Grop

 

 

 

 

<- Ik speel totaal geen skyblock! Wat een leugen! :o

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...