Spring naar bijdragen

Grotere /warp shops


CasBrother

Moet er een nieuwe, grotere warp shops komen?  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet er een grotere warp shops komen?

    • Ja! Zo maakt iedereen kans op een plek op de 1e verdieping!
      9
    • Nee, het is goed zo.
      6
    • Geen mening / Speelt geen survival
      1


Aanbevolen berichten

Hoi Torchcrafters,

 

Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben, maar het is in /warp shops (survival) altijd aasgieren naar de shops die bijna "over datum" zijn. Neem gisteren als voorbeeld (21-06), Aanhanger had een shop op de 1e verdieping. 5 Minuten voordat zijn shop "over datum was", stond ik, met zo'n 5 andere mensen te proberen die shop te huren. Maar iedereen gebruikte /dis of voor het bordje vliegen. Op de eerste verdieping zijn het altijd dezelfde mensen die daar een shop hebben. En als je dan een shop op de 2e verdieping neemt, krijg je de helft van alle klanten die op de 1e verdieping wat kopen.

Nu is dus de vraag:

"Moet /warp shops groter worden?" Met maar 1 verdieping, en daar dan gewoon tientallen shops (50 ofzo?). Zodat iedereen een even grote kans maakt op een shop op de eerste verdieping. 

Zet in de poll jou mening neer, en vertel in de reacties ook waarom je dat kiest. 

(Dit is mijn eerste poll, dus er kan misschien wat mis zijn gegaan)

 

Groeten,

Cas

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik met je eens ben dat er iets moet veranderen, denk ik niet dat een nieuwe /warp shops de oplossing is. Ten eerste zul je met 50 winkels op 1 verdieping nog steeds hebben dat de shops die het dichtst bij de spawn van /warp shops liggen, de meeste aandacht zullen krijgen. Ten tweede zullen alle mensen die nu een shop op de begane grond hebben, deze verliezen als er een nieuwe /warp shops komt, en dat zal voor veel weerstand zorgen.

 

Als het aan mij ligt, is een betere oplossing om de eisen voor een shop op de begane hoger te maken dan voor een shop op de 2e etage. 

Zo zou je bijvoorbeeld op de begane grond:

 

- De minimumprijs van bepaalde items hoger kunnen maken (dia's $7, Wither skulls $550 en beacons $1650)

- Een eis kunnen stellen dat er bijvoorbeeld minstens 30 verschillende items verkocht moeten worden

- De huurprijs van winkels op de 1e verhogen naar $500 per 10 dagen, ipv $100

 

Of, kun je in het algemeen:

 

- De toegankelijkheid van de 2e etage vergemakkelijken d.m.v een lift, of een 2e spawn (/warp shops2), waarbij je dus op de 2e etage spawnt

- Een soort doorstroomsysteem maken. De speler die het langst een goedlopende shop heeft op de 2e, krijgt automatisch een shop op de 1e als er eentje vrijkomt.

 

Laat maar komen die reacties :)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag Pixiio een keer in de chat van PvP zeggen dat de shops van PvP mogelijk ook in Survival komen, aangezien ze minder zouden laggen omdat de shops niet zo dicht op elkaar zitten.

 

Het klopt wel, dit wist ik helaas niet.

 

Hoewel ik met je eens ben dat er iets moet veranderen, denk ik niet dat een nieuwe /warp shops de oplossing is. Ten eerste zul je met 50 winkels op 1 verdieping nog steeds hebben dat de shops die het dichtst bij de spawn van /warp shops liggen, de meeste aandacht zullen krijgen. Ten tweede zullen alle mensen die nu een shop op de begane grond hebben, deze verliezen als er een nieuwe /warp shops komt, en dat zal voor veel weerstand zorgen.

 

Als het aan mij ligt, is een betere oplossing om de eisen voor een shop op de begane hoger te maken dan voor een shop op de 2e etage. 

Zo zou je bijvoorbeeld op de begane grond:

 

- De minimumprijs van bepaalde items hoger kunnen maken (dia's $7, Wither skulls $550 en beacons $1650)

- Een eis kunnen stellen dat er bijvoorbeeld minstens 30 verschillende items verkocht moeten worden

- De huurprijs van winkels op de 1e verhogen naar $500 per 10 dagen, ipv $100

 

Of, kun je in het algemeen:

 

- De toegankelijkheid van de 2e etage vergemakkelijken d.m.v een lift, of een 2e spawn (/warp shops2), waarbij je dus op de 2e etage spawnt

- Een soort doorstroomsysteem maken. De speler die het langst een goedlopende shop heeft op de 2e, krijgt automatisch een shop op de 1e als er eentje vrijkomt.

 

Laat maar komen die reacties :)

 

Goede ideeën, als dit mogelijk zou zijn tenminste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had al met paar godlike's een nieuwe /warp shops gemaakt met wat modernere bouwstijlen en qaurtz vanplaats wol.

Wij krijgen nog te horen of die in bruik wordt genomen maar een grote /warp shops gaan mensen toch niet naar de laatste shops of weinig.

Het beste is een paar meer shops wij hebben voor 30 op begane grond en 30 op 1ste verdieping!

Ook zijn de shops van ons iets hoger waardoor een tweede verdieping beter uitvoerbaar is!

Mvg,

Ruben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is een nieuwe warp shops beter. En dan alleen de begane grond. als de spawnplaats dan in het midden is, is het ook niet dat de ene shop dicht bij de spawn is en de ander ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou de /warp shops ook in een cirkel kunnen uitvoeren. Vervolgens zou je de spawnplaats precies in het midden kunnen zetten. Op die manier zijn alle shopjes gelijk.

Misschien is een nieuwe warp shops beter. En dan alleen de begane grond. als de spawnplaats dan in het midden is, is het ook niet dat de ene shop dicht bij de spawn is en de ander ver.

Deze ideeën vind ik goed. Er is geen verschil dan meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoger maken van de huurprijs van een shop lijkt me niet handig, zeker niet nu de uurprijzen zijn gezakt.

Een update van warp shops zou leuk zijn, maar een warp shops met minder lag zal zeker fijner zijn.

Het stellen van hogere eisen lijkt me ookal niet slim, zoals een beacon voor 1.650,- aangezien er al bijna geen beacons worden verkocht.

Misschien een plek waar andere mensen makkelijker naar een hogere verdieping kunnen met bijv. een lift lijkt me dan wel weer slimmer om de shops op de 2de verdieping aantrekkelijker te maken.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan krijg je toch naar welke kant de warp kijkt als je er spawnt dat daar toch de meesten heen lopen...

Is toch al beter dan dat je gewoon spawnt tussen 2 shops in. Ik weet ook niet of dit random kan, maar dat zou wel een oplossing kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we hebben nu toch die portal signs?

 

waarom niet bij de warppunt van shops een aantal portal signs neerzetten.

 

verdieping 1

verdieping 2

verdieping 3.

 

dan maakt het niet meer uit op welke verdieping je zit, want als mensen je shop kennen komen ze vanzelf snel bij je terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...