Spring naar bijdragen

hoi, ik ben Mervin :)


Mervin

Aanbevolen berichten

Hhoi allemaal, ik ben Mervin (zoals in elk topic gezegd word:) "Dit zullen jullie waarschijnlijk al weten!"

Mijn minecraft naam is amzow (En dat weten jullie ook al  :P ). Ik dank die naam aan mijn zus en ik ga hem veranderen naar mgames (youtube account vertel ik zo meer over).

Ik ben 11 jaar en heb een mac. Verder haat ik spellingsfouten in de chat. (Nu gaat iedereen in de reacties spellings fouten maken :P)

youtube:

Ik heb 2 youtube kanalen: een vlog en een game kanaal.

vlog:  https://www.youtube.com/channel/UCePlOo0RaAYue1OsnOxw1Gw

game:  https://www.youtube.com/channel/UCwt715ra8FRTbzK3UXrXBAA/feed

Zo, dat was weer genoeg reclame :P

torchcraft

Ik begon als een user zoals iedereen deed, ik spawnde in grass3 en maakte verderop een huis.

Ik weet nog een paar mensen die daarin woonden: Rowieboy(en daar nog wat cijfers achter) en

stanleyoliver. Dat huis werd gegriefd. Toen startte ik een nieuwe huis met een vriend van me: Qbjmsp. Hij is momenteel godlike. Ik neem ook met hem de meeste youtube filmpjes op( en missmamaloe en xianthefighterx doen ook wel eens mee). Maar ik als user vond het niet genoeg dus kocht ik vip++, al snel was ik uitgespeeld en kocht ik Godlike. Ik had een shop(50) en nu is dat shop 30. Een klein tijdje geleden kwam godlike++. Een paar dagen na dat je het kon pre-orderen had ik het gekocht en daar ben ik wel blij mee.

Dat was genoeg levens verhaal, volgens mij heb ik genoeg verteld en als je nog vragen hebt mag je dat in de reacties achterlaten.

 

mvg. Mervin (amzow)

 

PS: Als er spellingsfouten in zitten zeg dat dan ff :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...